Sepetinizde ürün bulunmamaktadır

İşbirlikli Öğrenme El Kitabı
ISBN: 978-605-318-571-0, Türkçe, 2016, 162 sayfa, (19x21 cm2), kitap kağıdı.
  • Ürün Kodu : 9786053185710
  • Fiyatı :17.00 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 15
  • Yayınevi :Pegem Akademi
  • Stok Durumu :
Adet

Prof. Dr. David W. Johnson, Prof. Dr. Roger T. Johnson ve Edythe Johnson Holubec, bireyin özgürleşmesini hedefleyen çağdaş öğrenme kuram ve uygulamalarına özellikle “İşbirlikli Öğrenme” yöntemi üzerine yaptıkları araştırma ve uygulamalarıyla zenginlik sağlayan bilim insanlarıdır. Prof. Dr. David W. Johnson Minnesota Üniversitesi Eğitim Psikolojisi bölümünde öğretim üyesi, “İşbirlikli Öğrenme Merkezi” kurucusu ve eş başkanı olarak 45 yıldan fazla çalışmış, 40 kitap ve 400’den fazla makale ve kitap bölümü yazmış, sayısız ödüller kazanmıştır.

Prof. Dr. Roger T. Johnson yine Minnesota Üniversitesi Eğitim Programları ve Öğretim bölümünde öğretim üyesi, “ İşbirlikli Öğrenme Merkezi ” kurucusu ve eş başkanı olarak her düzeyde öğretmen eğitimi programlarında, fen bilimleri ve sorgulama öğretimi üzerine bir otorite olarak kabul edilmiştir. Sayısız araştırma makalesi, kitap ve kitap bölümleri yazmıştır. Edythe Johnson Holubec, eğitim danışmanıdır. Doktorasını 1991 yılında Texas Üniversitesi’nde tamamlamıştır.

Amerikan Eğitim Araştırmaları Birliği’nin üyesidir. İşbirlikli Öğrenme Enstitüsünde eğitim danışmanı olarak 1987 yılından bu yana görev yapmaktadır. İşbirlikli öğrenme konusunda çok sayıda makale, kitap ve kitap bölümü vardır. Prof. Dr. David ve Roger Johnson ABD’de pek çok ulusal ödülle ödüllendirilmiş ve Minnesota Üniversitesinden “Emeritus” ünvanı almıştır. Araştırmaları pek çok yabancı dile çevrilmiştir. Araştırmaları sosyal adalet, çatışmaların demokratik çözümü, etkili işbirliği üzerine kuram, araştırma ve uygulama bütünlüğü sağlaması bakımından çok anlamlıdır.

Öğrenci merkezli aktif bir öğretim yöntemi olarak işbirlikli öğrenme, ortak bir amaç ve ürün doğrultusunda tüm güç ve çabaları birleştirmeyi gerekli kıldığından daha iyi bir dünya, barış ve demokrasi için temel bir öğretim yönteminin adıdır. “İşbirlikli Öğrenme” daha eşitlikçi ve sosyal adaletin sağlandığı bir dünya özlemini gerçekleştirme yöntemidir. Bu nedenle İşbirlikli Öğrenme asla ölmeyecektir…
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
8.5 TL 17 TL
5.67 TL 17 TL
4.25 TL 17 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
İADE DEĞİŞİM TEXT...

Prof. Dr. David W. Johnson, Prof. Dr. Roger T. Johnson ve Edythe Johnson Holubec, bireyin özgürleşmesini hedefleyen çağdaş öğrenme kuram ve uygulamalarına özellikle “İşbirlikli Öğrenme” yöntemi üzerine yaptıkları araştırma ve uygulamalarıyla zenginlik sağlayan bilim insanlarıdır. Prof. Dr. David W. Johnson Minnesota Üniversitesi Eğitim Psikolojisi bölümünde öğretim üyesi, “İşbirlikli Öğrenme Merkezi” kurucusu ve eş başkanı olarak 45 yıldan fazla çalışmış, 40 kitap ve 400’den fazla makale ve kitap bölümü yazmış, sayısız ödüller kazanmıştır.

Prof. Dr. Roger T. Johnson yine Minnesota Üniversitesi Eğitim Programları ve Öğretim bölümünde öğretim üyesi, “ İşbirlikli Öğrenme Merkezi ” kurucusu ve eş başkanı olarak her düzeyde öğretmen eğitimi programlarında, fen bilimleri ve sorgulama öğretimi üzerine bir otorite olarak kabul edilmiştir. Sayısız araştırma makalesi, kitap ve kitap bölümleri yazmıştır. Edythe Johnson Holubec, eğitim danışmanıdır. Doktorasını 1991 yılında Texas Üniversitesi’nde tamamlamıştır.

Amerikan Eğitim Araştırmaları Birliği’nin üyesidir. İşbirlikli Öğrenme Enstitüsünde eğitim danışmanı olarak 1987 yılından bu yana görev yapmaktadır. İşbirlikli öğrenme konusunda çok sayıda makale, kitap ve kitap bölümü vardır. Prof. Dr. David ve Roger Johnson ABD’de pek çok ulusal ödülle ödüllendirilmiş ve Minnesota Üniversitesinden “Emeritus” ünvanı almıştır. Araştırmaları pek çok yabancı dile çevrilmiştir. Araştırmaları sosyal adalet, çatışmaların demokratik çözümü, etkili işbirliği üzerine kuram, araştırma ve uygulama bütünlüğü sağlaması bakımından çok anlamlıdır.

Öğrenci merkezli aktif bir öğretim yöntemi olarak işbirlikli öğrenme, ortak bir amaç ve ürün doğrultusunda tüm güç ve çabaları birleştirmeyi gerekli kıldığından daha iyi bir dünya, barış ve demokrasi için temel bir öğretim yönteminin adıdır. “İşbirlikli Öğrenme” daha eşitlikçi ve sosyal adaletin sağlandığı bir dünya özlemini gerçekleştirme yöntemidir. Bu nedenle İşbirlikli Öğrenme asla ölmeyecektir…
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
8.5 TL 17 TL
5.67 TL 17 TL
4.25 TL 17 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ISBN: 978-605-4434-20-6, Türkçe, 2014, 304 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
25.00 TL
25.00 TL
% 15
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ISBN: 978-9944-474-75-7, Türkçe, 2015, 240 sayfa, (13x21 cm2), 1. hamur kağıt.
25.00 TL
25.00 TL
% 15
Modern Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ISBN: 978-975-6787-06-9, Türkçe, 2003, 270 sayfa, (16,5x23.5 cm2), 1. hamur kağıt.
15.00 TL
15.00 TL
% 15
Sosyal Bilimlerde Araştırma
ISBN: 978-975-680-240-3, Türkçe, 2015, 408 sayfa, (16x23 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00 TL
30.00 TL
% 15
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
ISBN: 978-994-491-928-9, Türkçe, 2016, 358 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
27.00 TL
27.00 TL
% 18
Bilimsel Araştırma
Bilimsel Araştırma
26.50 TL
26.50 TL
% 10
Sosyal Bilimlerde SPSS\'le Veri Analizi
ISBN: 978-605-377-541-9, Türkçe, 2016, 215 sayfa, (16,5x23,5 cm), 1. hamur kağıt.
23.50 TL
23.50 TL
% 19
Bilimsel Araştırma Yöntemi
ISBN: 978-975-591-046-8, Türkçe, 2015, 310 sayfa,(16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00 TL
30.00 TL
% 19
Araştırmalarda Rapor Hazırlama
ISBN: 978-975-591-045-1, Türkçe, 2014, 152 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
26.00 TL
26.00 TL
% 19
Tutumların Ölçülmesi ve SPSS ile Veri Analizi
ISBN: 978-975-591-378-0, Türkçe, 2014, 232 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
28.00 TL
% 15
Araştırma Yöntemleri
ISBN: 605-4259-19-9, Türkçe, 2010, 326 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
33.00 TL
33.00 TL
% 19
Bilimsel Araştırmalarda Hipotez Testleri
ISBN: 978-975-591-933-3, Türkçe, 2014, 256 sayfa, (16x23,5 cm2),1. hamur kağıt.
28.00 TL
28.00 TL
% 19
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri
ISBN: 978-605-395-112-4, Türkçe, 2015, 278 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
32.00 TL
% 19
Yöneylem Araştırması - Nicel Karar Teknikleri
ISBN: 978-975-591-852-3, Türkçe, 2012, 308 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00 TL
35.00 TL
% 15
Kanıt Nasıl Yapılır - Bir Yapısal Yaklaşım
ISBN: 978-605-5829-03-2, Çeviri: Mehmet TERZİLER, Türkçe, 2008, 400 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00 TL
35.00 TL