0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Görsel Mağazacılıkta Vitirinlerin Önemi
Görsel Mağazacılıkta Vitirinlerin Önemi
ISBN: 978-605-377-460-0, Türkçe, 2011, 184 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Azra BAYRAKTAR
  • Liste Fiyatı : 28.00 TL
  • 25.20 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 10
  • İndirimli Fiyatı :25.20 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

 

Hızla gelişen ve değişen pazar koşulları içinde hem kazancını devam ettirerek rekabetçi bir yapı sergilemek hem de pazar payını artırıp güçlenmek isteyen perakendecilerin, daha tüketici odaklı hale gelmelerini gerektirmektedir. Tüketici odaklı olabilmek, tüketicilerin istek, ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmekten geçer. Bununla beraber, perakendecilik ortamı değerlendirildiğinde tüketicinin, istek, ihtiyaç ve beklentilerini çözümlemenin ve bunlara yönelik stratejiler geliştirilmesinin kolay olmadığı da bir gerçektir. Bu noktada, perakendecilerin dikkat etmesi gereken ilk unsur, aynı coğrafi bölge içinde konumlanan pek çok rakip mağaza arasında, tüketicinin kendi mağazasını nasıl tercih edeceğidir. Tüketicinin mağaza seçimini etkileyen faktörlerin en önemlilerinden biri perakendecinin uyguladığı strateji sonucunda oluşan mağaza özellikleri ve bu özelliklerin nasıl algılandığıdır. Bu noktada perakendecinin imajı, tüketicinin zihninde yer eden ve onu tercih etmesini sağlayan en önemli faktördür.
 

Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
12.6 TL 25 TL
8.4 TL 25 TL
6.3 TL 25 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 20
C Vitamini Ve Kanser
ISBN: 978-605-171-921-4, Çeviri: Mutlu DEMİRAY, Türkçe, 2019, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.89 TL
11.11 TL+KDV
% 10
Kuramsal İletişimde Metafor
ISBN: 605-3777-28-1, Türkçe , 1. basım, 2012, 364 sayfa, (16,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 10
Dijital Oyunlarda Şiddet
ISBN: 978-605-3777-26-7, Türkçe , 1. basım, 2012, 261 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
42.50 TL
38.25 TL+KDV
% 15
Genel ve Teknik İletişim
ISBN: 978-605-890-698-3 , Türkçe, 2011, 254 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
18.52 TL
15.74 TL+KDV
% 10
Sosyal Medya
ISBN: 9786053776697, Türkçe, 1.basım, 2012, 364 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1.hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 10
Radyo ve Televizyon Türk Dış Yayınları
ISBN: 975-8752-04-9, Türkçe, 1. basım, 2003, 293 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
17.00 TL
15.30 TL+KDV
% 10
Genel Ve Teknik İletişim
ISBN: 978-605-5804-53-4, Türkçe, 2009, 257 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
32.00 TL
28.80 TL+KDV
% 10
Stratejik İletişim Yönetimi
ISBN: 978-605-333-004-2, Türkçe, 2. basım, 2013, 175 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1.hamur kağıt.
24.00 TL
21.60 TL+KDV
% 10
Marka Olmak
ISBN: 978-975-295-966-8, Türkçe, 2011, 448 sayfa, (18.5x23.5 cm2), 1. hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 5
Kurumsal Reklamcılık
ISBN: 978-994-4250-47-4, Türkçe, 2009, 212 sayfa, (14,5x21,5 cm2 ), enzo kağıt.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 5
Gazeteciliğin Temel İlkeleri
ISBN: 978-975-353-349-2, Türkçe, 2014, 388 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
30.40 TL+KDV
% 5
Türkiyede Yerel Basın 3.Baskı
Türkiye'de Yerel Basın
24.00 TL
22.80 TL+KDV
% 5
İletişim Yığınsal İletim Araçları Ve Toplum
İletişim, Yığınsal İletim Araçları
17.00 TL
16.15 TL+KDV
% 5
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
28.00 TL
26.60 TL+KDV