0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Medya Eleştirileri 2009-Bilinç Endüstrisinin İktidar ve Siyaset Pratikleri
Medya Eleştirileri 2009-Bilinç Endüstrisinin İktidar ve Siyaset Pratikleri
ISBN: 978-605-377-042-8, Türkçe, 2009, 325 sayfa, (13.5x19.5 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Can BİLGİLİ
    Zeynep Karahan USLU
  • Liste Fiyatı :
  • Ürün İndirim Oranı :% NAN
  • İndirimli Fiyatı :
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satış Dışı
TDK Bilim stoklarında tükendi.


İçinde bulunulan ve egemenlik araçları ile ilişkilerinin feodal dönemden modern toplum yaşam biçimine geçişle değişime uğradığına inanılan çağdaş zaman dönemi, bireyin zihinsel yaşamının üzerinde farklı otorite kurmalarının oluşumuna da tanıklık etmiştir. Bir kısmı feodal dönemin ürünü olan toplumsal örgüt ve iletişim araçlarının dönüşümüyle oluşan yeni toplumun araçları, bireyi günümüz üretim ve iktidar araçlarına alıştırma görevini görmüşlerdir. Feodal dönemin geniş ataerkil ailesi çekirdek aileye dönüşürkeni din kurumları mutlak iktidar niteliklerinden ödün vermiş, siyasal iktidarları elinde bulunduran monarşi yönetimleri, demokratik yönetimi tanımlayan toplumsal katılım meclislerine yerlerini bırakışlardır. Toprağa dayalı emek feodal boyunduruktan kurtularak büyüyen kentlerin fabrikalarında toplanmış, para ekonomisi yeni iktisadi üretim biçimleri oluşturarak sermayeyi büyütmüştür. Sermaye birikimine dayalı ekonomideki rekabet sistemi ülke ekonomilerinin büyüme zorunluluğu ile birleşerek ulus devlete dayalı yeni siyasal örgüt ve araçlarının yapılanmasını güçlendirmiştir. Kitle iletişim araçları bu sürecin bir parçası olarak hızlı bir büyüme süreci geçirmiş, ulus devlet ve siyasal araçları için gerekli olan toplumsallaşma içeriğini üretmiş, iletişim mesajlarının satışını gerçekleştirmiştir. Medya Eleştirileri serisinin beşincisi olarak yayına çıkan bu kitabımızda bilinç endüstrisi işini gören kitle iletişim araçlarının iktidar ve siyaset pratiklerinin işleyiş şekli ile medya, iktidar ve siyasal alan ilişkilerinin ve siyasal iletişimin incelendiği çalışmaları bulacaksınız. Bu çerçevede medyanın ve siyasal araçların toplumsal egemenlik ve otorite kurumlarını oluşturma gücüne ve ekonomi-politik sürecin birey üzerindeki baskın etkisinin izlerine tanıklık edeceksiniz.

YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Yeni Medya, Siyasal İletişim ve Dijital Demokrasi
ISBN: 978-605-7895-61-5, Türkçe, Mayıs 2019, 138 Sayfa (13,5x21,5 cm), Kitap Kağıdı
14.00 TL
11.90 TL+KDV
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
25.00 TL
21.25 TL+KDV
% 10
İdeolojik Arena Medya
ISBN: 978-605-37780-35, Türkçe, 1. basım, 2012, 208 sayfa, (13x21 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 10
Türkiyede Medya Sektörü ve Gazeteciler
ISBN: 978-605-5335-20-5, Türkçe, 2012, 197 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 5
Gazeteciliğin Temel İlkeleri
ISBN: 978-975-353-349-2, Türkçe, 2014, 388 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
30.40 TL+KDV
% 5
Türkiyede Yerel Basın 3.Baskı
Türkiye'de Yerel Basın
24.00 TL
22.80 TL+KDV
% 5
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
28.00 TL
26.60 TL+KDV