0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Medya Eleştirileri 2009-Kitle İletişimi ve Toplumsalın Üretimi
Medya Eleştirileri 2009-Kitle İletişimi ve Toplumsalın Üretimi
ISBN: 978-605-377-045-9, Türkçe, 2009, 366 sayfa, (13.5x19.5 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Nesrin Tan AKBULUT
    Can BİLGİLİ
  • Liste Fiyatı :
  • Ürün İndirim Oranı :% NAN
  • İndirimli Fiyatı :
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satış Dışı
TDK Bilim stoklarında tükendi.


Her ortam, neredeyse yaşanılan her yer bir kitle iletişim ortamı haline geldi. Dünyanın medya ile küresel bir köye dönüşeceğini söyleyen görüşleri ispat edercesine, medya endüsterisi ve araçları kişiye erişimde tüm olanaklarını kullana bir sisteme dönüştü. Ve günümüzdeki haliyle bu sistem toplumsal beklentilerden çok, ticari beklentilere cevap verme hizmeti üretiyor. İhtiyaçların karşılanması üzerine kurulu alışveriş sisteminin ürettiği pazarlama işlevinin parçası olarak iş gören kitle iletişimi araçları, tüketim kitlelerini üretmekle meşgul. Aksi halde var olma olasılığı oldukçe zayıf... Eğer medya araçları kitlelere ve alışveriş sistemin ticari ürünlerini satın alacak doğru iletişim kitlelerine erişiyorsa kısa sürede ticari medya aracı olarak büyüme gösteriyor. Tüketici pazarları üzerinden büyüyen medya, toplumsal olanı da ticari pazarların alışveriş sistemi, tüketimin büyümesi üzerinden yaratıyor. Birey için toplumsal bağın nedenselliğini oluşturan tüm unsurlar, kültürel ve sosyal ilişki biçimleri, ticari medyanın üretim alanına indirgenmiş gözüküyor. Medya Eleştirileri serisinin bu kitabında yayınlanan makalelerde, kitle iletişim araç ve ortamlarının tolumsalı oluşturma biçimlerine ilişkin gelişmeleri okurken, özetle anlatmaya çalıştığımız arka planın izlerini bulacağınızı umuyoruz. Toplumsallaşmaya ilişkin bilinçle ilişkin sürecin üretimini gerçekleştiren medya ve sivil toplum iletişim araçları, üretim ve ekonomik paylaşımla olan ilgisinden dolayı kendi otorite alanlarını ve hiyerarşisini de toplumun egemenlik ilişkileri ağından geçirir. Bilme gibi bilmemeninde üretildiği bu alanda bireyin egemen iletişim ortamına rıza göstermesinin pek te kolay olmayan yollarını öğretici görüşlerle edineceksiniz.

YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Yeni Medya, Siyasal İletişim ve Dijital Demokrasi
ISBN: 978-605-7895-61-5, Türkçe, Mayıs 2019, 138 Sayfa (13,5x21,5 cm), Kitap Kağıdı
14.00 TL
11.90 TL+KDV
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
25.00 TL
21.25 TL+KDV
% 10
İdeolojik Arena Medya
ISBN: 978-605-37780-35, Türkçe, 1. basım, 2012, 208 sayfa, (13x21 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 10
Türkiyede Medya Sektörü ve Gazeteciler
ISBN: 978-605-5335-20-5, Türkçe, 2012, 197 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 5
Gazeteciliğin Temel İlkeleri
ISBN: 978-975-353-349-2, Türkçe, 2014, 388 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
30.40 TL+KDV
% 5
Türkiyede Yerel Basın 3.Baskı
Türkiye'de Yerel Basın
24.00 TL
22.80 TL+KDV
% 5
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
28.00 TL
26.60 TL+KDV