0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Medya İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
Medya İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
ISBN: 978-605-377-271-2, Türkçe, 2010, 237 sayfa, (16x23 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Emine SAYILGAN
  • Liste Fiyatı : 26.00 TL
  • 23.40 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 10
  • İndirimli Fiyatı :23.40 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

 

Medya ürünlerinin çeşitlenmesi, bunları üreten medya işletmelerinin sayısının artması ve medya tüketicilerinin istek, beklenti ve tercihlerinin farklılaşması medya işletmeleri için daha rekabetçi bir ortamın oluşmasına sebep olmaktadır. Gazete, dergi, televizyon/radyo programı ve filmler gibi değişik medya ürünleri, medya tüketicileri olarak kabul edilen çok geniş kitlelere sunulmaktadır. Medya ürünlerinin çeşidinin çokluğu zaman zaman tüketicilerin tercih yapmalarını zorlaştırmaktadır. Bununla birlikte birbirine benzeyen veya taklit eden ürünler ile hedef kitlenin beklenti ve tercihleri göz ardı edilerek, rakip ve üretim odaklılık üzerine yoğunlaşma, tüketicileri medya ürünlerini tüketme konusunda farklı alternatifler arama noktasına getirmektedir. Modern pazarlamanın geldiği son aşamada müşteri istek, tercih ve beklentilerinin karşılanması, başka bir ifade ile müşteri odaklılık temel ilkedir. Medya sektöründe varlık gösteren her türlü işletmenin de, çıktıları olan medya ürünlerini daha çok tüketiciye ulaştırmak, pazar paylarını genişletmek, sürdürülebilir bir rekabet avantajı sağlamak için tüketici istek ve beklentileri doğrultusunda ürün üretmeleri pazarlama hedeflerinin gerçekleşmesinde etkili olmaktadır. Pazarı meydana getiren değişkenlerin daha iyi bilinmesi, pazarlama planının, üretim öncesinde (analiz, hedefler, planlama) başlayıp, üretim aşaması (strateji, taktik) ve üretim sonrasında (ölçme, değerlendirme) da devam etmesi, müşteri ve pazarlama odaklılık ekseninde hareket edilmesi sonucunu doğurmaktadır. Böylece medya işletmelerinin içinde bulunduğu yoğun rekabet ortamında, tüketici beklentileri doğrultusunda faaliyetleri gerçekleştirmek, pazarlamayı sadece satış veya reklam gibi görmemek ve hedef kitleyi değişik özelliklerdeki farklı gruplar olarak belirlemek hem tüketiciler hem de medya üreticileri açısından faydalı olmaktadır. Ayrıca medya işletmelerinin daha müşteri ve pazarlama odaklı olarak faaliyette bulunması, medya işletmelerinin ikincil müşteri grubu olan reklam verenler açısından da, arzuladıkları hedef tüketici grubuna ulaşmak açısından olumlu sonuçlar vermektedir. Yukarıda kısaca anlatılan pazarlama ve müşteri odaklılığın medya işletmeleri için gerekliliği, bu kitapta pazarlamanın ne olduğundan başlanarak, medya pazarının yapısı, medya pazarını meydana getiren değişik medya işletmelerinin pazarlama eylemlerini (ürün, fiyat, dağıtım, pazarlama iletişimi araçları) nasıl yönettikleri ve uyguladıkları biçiminde anlatılmıştır.

Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
11.7 TL 23 TL
7.8 TL 23 TL
5.85 TL 23 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 5
Sanal Gerçeklik
ISBN: 978-975-353-493-2, Türkçe, 2018, 144 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
26.00 TL
24.70 TL+KDV
% 1
Hit Makers - Dikkat Dağınıklığı Çağında Popülerlik Bilimi
ISBN: 978-605-678-516-0, Türkçe, 2017, 320 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
36.41 TL
36.05 TL+KDV
% 1
Dikkat Tacirleri
ISBN: 978-605-672-216-5, Türkçe, 2017, 448 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
32.41 TL
32.09 TL+KDV
% 20
Odlu Yurt Cilt I-II
ISBN: 605-4907-25-0, Türkçe,1. basım, 2014, 1420 sayfa, (17x24 cm2), kitap kağıdı.
200.00 TL
135.59 TL+KDV
% 4
Kuramdan Uygulamaya Etkileşimli İletişim Tasarımı
ISBN: 978-605-395-264-0, Türkçe, 2009, 288 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
23.00 TL
22.10 TL+KDV
% 5
Sponsorluk
ISBN: 978-975-353-385-0, Türkçe, 1. basım, 2012, 356 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
38.00 TL
36.10 TL+KDV
% 10
2. Dünya Savaşında İletişim ve Propaganda
ISBN: 975-8752-03-0, Türkçe, 1. basım, 2003, 293 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kitap kağıdı.
17.50 TL
15.75 TL+KDV
% 10
Karşılaştırmalı Radyo ve Televizyon
ISBN: 9786053773801, Türkçe, 2. basım, Ocak 2011, 420 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
38.00 TL
34.20 TL+KDV
% 17
Dilin İşlevleri ve İletişim
ISBN: 975-6797-35-5, Türkçe, 1. basım, 2002, 160 sayfa, (15x21 cm2), Enzo kitap kağıdı.
32.00 TL
26.56 TL+KDV