0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Müşteri Hizmeti
Müşteri Hizmeti
ISBN: 978-605-3773-95-5, Türkçe, 2011, 135 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Nilsun SARIYER
  • Liste Fiyatı :
  • Ürün İndirim Oranı :% NAN
  • İndirimli Fiyatı :
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satış Dışı
TDK Bilim stoklarında tükendi.

Günümüzde iş dünyasında yer alan her işletme, kendini şiddetli bir rekabet içinde bulmaktadır. Pazara girişin kolaylaşması (internet, teknolojik yapı vb. gibi araçlarla) işletmelerin pazardan aldıkları payı da küçültmektedir. Buna, tüketici bilincinin ve farkındalığının artması, tüketiciye yönelik yasalara işlerlik kazandırılması, tüketicinin kendi önemini fark etmesi ve işletmelerden beklentilerinin artması eklendiğinde, farklı olabilen işletmeler sektörde kalıcı olabilmekte ve pazardaki payını sabitlemekte hatta arttırmaktadır. Bu anlamda “Müşteri Hizmeti”, ürünü rakip ürünlerden farklılaştıran bir özellik olarak ortaya çıkmaktadır. Müşteri hizmeti, ürünle birlikte sunulan her türlü hizmettir. Müşteri hizmeti denildiğinde birbirinden farklı birçok hizmetten bahsedilir. Tamir, bakım, eğitim, garanti gibi birçok hizmet müşteri hizmetinin kapsamındadır. İşletmeler her geçen gün bu yelpazeye yenilerini eklenmektedir. Ancak her müşteri hizmeti tek başına ele alınarak müşteriye sunulmalıdır. Bu nedenle kitapta “Müşteri hizmetleri” yerine “Müşteri hizmeti” kullanılmıştır. Bu kitapta müşteri hizmet çeşitlerinden ziyade müşteri hizmet sisteminin oluşturulmasında önemli olan konular ele alınmıştır. Uygulamaya yönelik olarak yazılan kitapta, işletmelerin doğru müşteri hizmeti sunmaları için yapmaları gerekenler anlatılmaya çalışılmıştır. Özellikle rekabet ortamında müşteri hizmetine verilen önem artarsa işletmelerin başarılı olacağı inanılmaktadır. Bu kitapta, müşteri hizmeti pazarda yer alan birbirinin taklidi birçok ürün arasında işletmenin kendi ürünü ya da ürünlerini farklılaştırmasının bir yolu olarak ele alınmıştır. Kitap, mükemmel müşteri hizmeti sunmayı amaçlayan işletmelerin sektörde ön plana çıkması için gerekli bilgileri içermektedir. Kitapta ilk olarak müşteri hizmeti tanımlanmış daha sonra müşteri hizmet yönetimi ve müşteri hizmet sistemi ele alınmıştır. Teorik bilgilerin desteklenmesi amacıyla vakalara da yer verilmiştir.

YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Sporda Örgütsel Bağlılık ve İletişim
ISBN: 978-605-2149-84-3, Türkçe, 2020, 174 sayfa, (16x23 cm2), 1. hamur kağıt.
15.00 TL
12.75 TL+KDV
% 15
İşletme Yönetimi
ISBN: 978-625-402-057-5, Türkçe, 2020, 384 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
27.20 TL+KDV
% 15
Örgüt ve Okul İklimi
ISBN: 978-625-402-065-0, Türkçe, 2020, 188 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
20.00 TL
17.00 TL+KDV
% 15
Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri
ISBN: 978-605-320-857-0, Türkçe, 2020, 478 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
40.00 TL
34.00 TL+KDV
% 10
Akıllı Kent Akıllı Turizm
ISBN: 978-625-791-194-8, Türkçe, 2020, 210 sayfa, (16x23,5 cm2), Kitap kağıdı
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 1
Buz ve Kazak
ISBN: 978-605-249-438-7 , Türkçe, Haziran 2019, 123 Sayfa (13.5x21 cm), 2. Hamur Kağıdı
15.00 TL
14.85 TL+KDV
% 20
Uluslararası İnşaat Projeleri
ISBN: 978-605-764-071-0 , 67 sayfa, Mayıs 2019, (14x21 cm2), 2. Hamur Kağıdı
27.00 TL
21.60 TL+KDV
% 10
Konaklama İşletmeleri Kat Hizmetleri Bölümünde işgücü Analizi
ISBN: 978-605-254-111-1, Türkçe, Mayıs 2019, 158 Sayfa (16x24 cm), Kitap Kağıdı
18.00 TL
16.20 TL+KDV
% 22
Yönetim 101
ISBN: 978-605-020-721-7 , 216 sayfa, Nisan 2019, (13.5x21 cm2), Kitap kağıdı
27.00 TL
21.06 TL+KDV
% 10
Sürdürülebilir Aile İşletmeleri
ISBN: 978-605-344-941-6 , 362 sayfa, 2019, (16.5x23.5 cm2), 2. Hamur Kağıdı
27.00 TL
24.30 TL+KDV
% 10
Sürdürülebilir Pazarlama Bakış Açısıyla Turizm Endüstrisi
ISBN: 978-605-327-873-3, Türkçe, 1. Basım 2019, 192 Sayfa (16,5x23,5 cm), kitap kapağı
20.00 TL
18.00 TL+KDV
% 15
Etkili Değişim Yönetimi
ISBN: 978-605-792-800-9, Türkçe, 2019, 608 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
48.00 TL
40.80 TL+KDV
% 10
Sağlık Kurumlarında Yönetim
ISBN: 978‐605‐9221-98‐6, Türkçe, 2019, 640 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
50.00 TL
45.00 TL+KDV
% 10
İşletme - Kuram ve Pratik
ISBN: 978-605-327-841-2, Türkçe, 2019, 538 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
49.50 TL
44.55 TL+KDV
% 10
Androgoji ve İş Dünyası: Yetişkinler Eğitimde
ISBN: 978-605-254-080-0, Türkçe, 2019, 192 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
19.00 TL
17.10 TL+KDV