0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

İmaj Mühendisliği Vizyonundan Halkla İlişkiler
İmaj Mühendisliği Vizyonundan Halkla İlişkiler
ISBN: 978-605-133-758-6, Türkçe, 2014, 414 sayfa, (17x24 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Gönül BUDAK
    Gülay BUDAK
  • Liste Fiyatı : 40.00 TL
  • 36.55 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 9
  • İndirimli Fiyatı :36.55 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Nobel Yayın Dağıtım
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Sosyal medya, sanal ağlar ve kitlesel iletişimin dev adımlarla ilerlediği iletişim çağına, imaj çağı da demek yanlış olmayacaktır.

Bireysel, örgütsel ve ülkesel düzeyde imaj yapılandırmalarının önem kazanması, imajın kurulabilen ve yönetilebilen bir olgu olmasıyla ilintilidir. Halkla ilişkilerin odak noktasında imaj çalışmaları yer alır. Tüm diğer çalışmalar, bu odak noktasının etrafında şekillenir. Bu nedenle imaj oluşturmak için yapılan faaliyetleri halkla ilişkiler olarak nitelendirmek, yapılan faaliyetleri adlandırmada yetersiz kalacaktır. Bunun yerine “İmaj Mühendisliği” demek daha doğru olacaktır.

İşletmeler 1997 yılında belirlenen SA 8000 Sosyal Sorumluluk standardı çerçevesinde, sosyal sorumlulukları kapsamında, dezavantajlı konumdaki insanları destekleyerek, toplumun refahına sürdürülebilir bir katkı sağlamak ve “kazan kazan” mantığı ile çalıştıklarını hedef kitlelerine kanıtlayıp olumlu imaj yaratmayı da hedefleyen Sosyal Girişimcilik alanlarına katkı vermeye başlamışlardır.

Halkla ilişkiler kapsamında tanımlanan hedef kitleler oldukça geniştir. İşletme içinden, çalışanlardan başlar, müşteriler, potansiyel müşteriler, rakipler, devlet, vb. ulusal ve uluslararası düzeyde birçok halk topluluğuna uzanır. Geniş halk kitlelerine ulaşmada en önemli araçlardan birisi; medya, diğeri ise, sanal ortamdır. Sanal ağlar ve sosyal medya sayesinde işletme bizzat kendi haberlerini yönetebilme özgürlüğüne sahip hâle gelebilmiştir. Üstelik 7 gün 24 saat düzenlenebilen, son derece dinamik bir ortamda istediği görselliğe ve içeriğe, istediği zamanda şekil verebilen işletmenin imajını yönetmek daha kolay hâle gelmiştir. Ancak iletişim çağında bilgilerin yaratılması kadar, yayılmasının da ne kadar hızlı olabileceği düşünülürse, imajın korunmasının eskisinden zor hâle geldiği kabullenilmelidir.

Halkla ilişkiler faaliyetlerinin önemi, imajın nasıl istenilen doğrultuda yapılandırılacağının yanında, imajın nasıl korunacağına yanıt aranması nedeniyle giderek artmaktadır.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
18.28 TL 37 TL
12.18 TL 37 TL
9.14 TL 37 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 20
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Yaratıcılık ve Yenilik
ISBN: 978-605-201-291-8, Türkçe, 2019, 280 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
20.00 TL+KDV
% 20
Halkla İlişkiler
ISBN: 978-605-201-279-6, Türkçe, 2018, 234 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
29.00 TL
23.20 TL+KDV
% 1
Dijital Racon
ISBN: 978-605-173-487-3, Türkçe, 2018, 200 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
19.80 TL+KDV
% 10
İletişim Bence
ISBN: 978-975-103-907-1, Türkçe, 2018, 424 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 15
Halkla İlişkiler Uygulaması - The Practice Of Public Relations
ISBN: 978-605-320-303-2, Çeviri: Seda ÇAKAR MENGÜ (12. basımdan çeviri), Türkçe, 2016, 446 sayfa, (20x25 cm2), 1. hamur kağıt.
45.00 TL
38.25 TL+KDV
% 10
Halkla İlişkiler Dersleri
ISBN: 978-605-344-642-2, Türkçe, 2018, 405 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
37.00 TL
33.30 TL+KDV
% 5
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya
ISBN: 978-975-353-490-1, Türkçe, 2017, 258 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 1
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi
ISBN: 978-975-247-534-2, Türkçe, 2017, 416 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
27.72 TL+KDV
% 1
İletişim ve Kültür
ISBN: 978-975-247-531-1, Türkçe, 2017, 224 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
19.80 TL+KDV
% 30
Etkileşim Ritüelleri
ISBN: 978-605-943-614-4, Çeviri: Adem BÖLÜKBAŞI, Türkçe, 2017, 302 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
32.40 TL
22.68 TL+KDV
% 5
Araştırma Yöntemleri Ve Uygulamaları
ISBN: 978-975-353-466-6, Türkçe, 2017, 312 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 26
Stratejik Halkla İlişkiler Ve Uygulamaları
ISBN: 978-605-320-194-6, Türkçe, 2017, 312 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00 TL
22.10 TL+KDV
% 5
Dijital Etkinlik Yönetimi
ISBN: 978-975-353-452-9, Türkçe, 2017, 192 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
29.00 TL
27.55 TL+KDV
% 1
İletişim Bilimine Giriş
ISBN: 978-605-983-198-7, Türkçe, 2017, 144 sayfa, (19x24 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
27.72 TL+KDV
% 15
Bu Toprakların İletişim Tarihi
ISBN: 978-605-320-558-6, Türkçe, 2016, 424 sayfa, (17x24 cm2), kitap kağıdı.
40.00 TL
34.00 TL+KDV