0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Sınır Tanımayan Reklam Ortamı Açıkhava  Reklamcılığı
Sınır Tanımayan Reklam Ortamı Açıkhava Reklamcılığı
ISBN: 9786053770565, Türkçe, 1.basım, 2009, 237, (13,5x19,5cm2), 1.hamur kağıt.
  • Yazar:Nilüfer Sarı SEZER (Doç. Dr.)
  • Liste Fiyatı :
  • Ürün İndirim Oranı :% NAN
  • İndirimli Fiyatı :
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satış Dışı
TDK Bilim stoklarında tükendi.

iletişim araçları, gündelik yaşammımızda her an ve her yerde karşımıza çıkıyor. Ne denli iç içe yaşadığımızı, ancak yoklukları söz konusu olduğunda hissedebiliriz. Teknolojinin inanılmaz bir j-hızla değişmesi ve gelişmesiyle bu araçlar çeşitleniyor ve yaygınlık kazanıyor. Açıkhava reklamcılığı da yüzyıllardır kullanılan bir iletişim aracı. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte, açık hava reklamları da incelemeye değer biçimde geliştiler ve değiştiler. Duvarlara yazılan yazılardan, sararmış siyah beyaz kağıtlardan, plazma ekranlara, interaktif dijital bilboardlara dönüştüler. Bu dönüşümle birlikte, duyuruların, bilgi akılşlarının sunuş biçimleri ve içerikleri de farklılaştı. Açıkhava reklamcılığı, iletişim, tasarım, sanat, psikoloji, sosyoloji, edebiyat ve teknolojiyi kapsayan bir uğraş alanı oldu. Evimize, işimize giderken yollarda rastladığımız, ilgimizi çeken, düşündüren, gülümseten Açıkhava reklamları yaşamımızın ayrılmaz renkleri oldu. Çoğu zaman verdikleri mesajlar ve bilgilerle hayatımızı kolaylaştırdılar. Bundan sonrada giderek artan bir oranda hayatımızın içinde olacaklar

YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 20
C Vitamini Ve Kanser
ISBN: 978-605-171-921-4, Çeviri: Mutlu DEMİRAY, Türkçe, 2019, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.89 TL
11.11 TL+KDV
% 10
Kuramsal İletişimde Metafor
ISBN: 605-3777-28-1, Türkçe , 1. basım, 2012, 364 sayfa, (16,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 10
Dijital Oyunlarda Şiddet
ISBN: 978-605-3777-26-7, Türkçe , 1. basım, 2012, 261 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1. hamur kağıt.
42.50 TL
38.25 TL+KDV
% 15
Genel ve Teknik İletişim
ISBN: 978-605-890-698-3 , Türkçe, 2011, 254 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
18.52 TL
15.74 TL+KDV
% 10
Sosyal Medya
ISBN: 9786053776697, Türkçe, 1.basım, 2012, 364 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1.hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 10
Radyo ve Televizyon Türk Dış Yayınları
ISBN: 975-8752-04-9, Türkçe, 1. basım, 2003, 293 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
17.00 TL
15.30 TL+KDV
% 10
Görsel Mağazacılıkta Vitirinlerin Önemi
ISBN: 978-605-377-460-0, Türkçe, 2011, 184 sayfa, (16,5x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 10
Genel Ve Teknik İletişim
ISBN: 978-605-5804-53-4, Türkçe, 2009, 257 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
32.00 TL
28.80 TL+KDV
% 10
Stratejik İletişim Yönetimi
ISBN: 978-605-333-004-2, Türkçe, 2. basım, 2013, 175 sayfa, (13,5x19,5 cm2), 1.hamur kağıt.
24.00 TL
21.60 TL+KDV
% 10
Marka Olmak
ISBN: 978-975-295-966-8, Türkçe, 2011, 448 sayfa, (18.5x23.5 cm2), 1. hamur kağıt.
39.50 TL
35.55 TL+KDV
% 5
Kurumsal Reklamcılık
ISBN: 978-994-4250-47-4, Türkçe, 2009, 212 sayfa, (14,5x21,5 cm2 ), enzo kağıt.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 5
Gazeteciliğin Temel İlkeleri
ISBN: 978-975-353-349-2, Türkçe, 2014, 388 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
30.40 TL+KDV
% 5
Türkiyede Yerel Basın 3.Baskı
Türkiye'de Yerel Basın
24.00 TL
22.80 TL+KDV
% 5
İletişim Yığınsal İletim Araçları Ve Toplum
İletişim, Yığınsal İletim Araçları
17.00 TL
16.15 TL+KDV
% 5
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
Gazeteci Olmak Önce Adam Olmak Demektir
28.00 TL
26.60 TL+KDV