0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
ISBN: 978-605-9594-01-1, 27 Ağustos 2016, 128 sayfa, (16,5x 24 cm2), 80 gr kitap kağıdı
  • Yazar:Fazlı YILDIRIM (Dr.)
    Uğur Cevdet PANAYIRCI (Dr.)
  • Liste Fiyatı : 48.00
  • 41.28
  • Ürün İndirim Oranı :% 14
  • İndirimli Fiyatı :41.28
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Papatya Bilim Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Günümüzün teknolojik imkanları firmalara müşterileriyle ilişkilerini derinleştirip ve güçlendirmek adına benzersiz bir güç vermiştir. Fakat çoğu firma bu gücü yönetim hataları ve yanlış yatırımlarla boşa harcamaktadır. Bu kitapta pazarlama iletişiminin bir uzantısı olan CRM felsefesini doğru kavrayıp uygulamak ve yatırımların getirisini almak adına gerekli olan bütün ilkelerin kısa birer özetini ve CRM yazılımlarını hatasız uygulamanın yöntemleri ile piyasada yer alan belli başlı CRM yazılımlarını bulacaksınız.
Öncelikle CRM teorisini ve felsefesini doğru anlamak adına, CRM’in ne olduğu, ne için gerekli olduğu, yararları, müşteri ve firma açısından maliyetleri, bileşenleri ve etkinliklerini inceleyeceğiz. CRM uygulama kararı verildikten sonraki iş süreçlerine (müşterilerin verilerinin tutulması, oluşturulması ve yönetilmesi için önemli olan veritabanı ve verimadenciliği) değindikten sonra müşteri ilişkileri yönetimini sağlamak adına, ilişkisel pazarlama kavramına ve müşteri sadakati ile bu sadakati etkileyen faktörlere odaklanacağız.

Kitabın son bölümünde, CRM sisteminin genel olarak nasıl uygulanması gerektiğinin üzerinde durulmaya çalışılmış ve CRM’in geleceği konusu incelenmiştir.Her bölümün sonunda, bölümde anlatılan konunun özetini, anlatılan konu ile ilgili yorumları ve kitabın son kısmında anlatılan konulara yönelik soruları bulacaksınız.
Kitaptaki pratik örnekler ve vakalar sayesinde CRM ile ilgili bu ana başlıkları keşfedeceksiniz:
 
  •          CRM’in iş süreçlerinde oynadığı roller ve önemi
  •  
  •          CRM sistemlerinin çeşitleri ve kullanım alanları
  •  
  •          CRM alanında kullanılan terimler ve anlamları
  •  
  •          Şirketlerin CRM sistemi uygulamalarında düştüğü hatalar ve nedenleri
  •  
  •          Müşteriyi elde tutma ve geri kazanma yöntemleri
  •  
  •          Sorun ve şikayet yönetimi
  •  
  •          CRM uygulamalarında başarının anahtarları
  •  
  •          CRM stratejisinin anahatları
  •  
  •          CRM kavramının teknolojik ve sosyal değişimlerle beraber evrimi
  •  
Yeni dönemin değişen şartlarını, müşterilerin firmayla olan ilişkisini ve bu ilişkinin yarattığı fırsatları daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
20.64 TL 41 TL
13.76 TL 41 TL
10.32 TL 41 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
BENZER ÜRÜNLER
% 10
Şirketler İçin Çevik Kurumsallaşma
ISBN: 978-975-0264-74-0, Türkçe, 2021, 176 sayfa, (13x19 cm2), 1. hamur kağıt.
29.00
26.10+KDV
% 10
Mesleki Yazışma ve Rapor Hazırlama Teknikleri
ISBN: 978-975-0269-84-4, Türkçe, 2021, 328 sayfa, (15x21 cm2), 1. hamur kağıt.
43.00
38.70+KDV
% 10
Aile Anayasası
ISBN: 978-975-0265-53-2, Türkçe, 2021, 160 sayfa, (13x19 cm2), 1. hamur kağıt.
27.00
24.30+KDV
% 10
Veriye Dayalı İşletme Yönetimi
ISBN: 978-625-7588-78-2, Türkçe, 2021, 128 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
45.00
40.50+KDV
% 10
Kurumsal Yönetim Gelişimi, Teorileri ve Uygulamaları
ISBN: 978-625-7588-68-3, Türkçe, 274 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
37.00
33.30+KDV
% 10
Projeler Nasıl Başarılı Olur? Mühendisler İçin Risk Yönetim Rehberi
ISBN: 978-975-0268-43-4, Türkçe, 2021, 156 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
31.00
27.90+KDV
% 15
Lider-üye Etkileşim Kuramı Ve Bazı Çıktıları
ISBN: 978-605-1704-92-0, Türkçe, 2021, 112 sayfa, (13,5x21cm2), 1.hamur kağıt.
25.00
21.25+KDV
% 10
İşletme Riski, Hedge İşlemleri Ve Finansal Araçlar Standardı: Uygulama Örnekleri Ve Muhasebe Kayıt Önerileri
ISBN: 978-625-7405-30-0, Türkçe, 2021, 138 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
40.00
36.00+KDV
% 15
Managerial Skills in The Wind of Management and Change in The 21St Century Business World
ISBN: 978-625-7589-00-0, Türkçe, 2021, 156 sayfa, (16x 23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
25.00
21.25+KDV
% 1
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurumsal İtibara Etkisi
ISBN: 978-625-7280-85-3, Türkçe, 2021, 342, sayfa, (13,5x21 cm2), 1. hamur kağıt.
65.00
64.35+KDV
% 10
İşletmelerde Dijital Yönetim
ISBN: 978-625-7588-38-6, Türkçe, 2021, 300 , sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
33.00
29.70+KDV
% 15
İş Ekosistemleri - Uyum Sağlayanların Dünyası
İş Ekosistemleri - Uyum Sağlayanların Dünyası
30.00
25.50+KDV
% 10
Finansal Yönetim
ISBN: 9786052420430, Türkçe, 2018, 468, sayfa, (16x23,5 cm2), kitap kağıdı.
36.00
32.40+KDV
% 10
Hibrit Örgüt Türünün Sürdürülebilirlik Politikalarının Oluşturulmasındaki Rolü
ISBN: 978-625-7667-75-3, Türkçe, 2021, 205 , sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
39.00
35.10+KDV
% 10
İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri
ISBN: 978-625-7667-80-7, Türkçe, 2021, 183 , sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00
28.80+KDV