Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
ISBN: 978-605-9594-01-1, 27 Ağustos 2016, 128 sayfa, (16,5x 24 cm2), 80 gr kitap kağıdı
  • Yazar:Fazlı YILDIRIM (Dr.)
    Uğur Cevdet PANAYIRCI (Dr.)
  • Liste Fiyatı : 25.00 TL
  • 20.50 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 18
  • İndirimli Fiyatı :18.98 TL + KDV
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Papatya Bilim Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Günümüzün teknolojik imkanları firmalara müşterileriyle ilişkilerini derinleştirip ve güçlendirmek adına benzersiz bir güç vermiştir. Fakat çoğu firma bu gücü yönetim hataları ve yanlış yatırımlarla boşa harcamaktadır. Bu kitapta pazarlama iletişiminin bir uzantısı olan CRM felsefesini doğru kavrayıp uygulamak ve yatırımların getirisini almak adına gerekli olan bütün ilkelerin kısa birer özetini ve CRM yazılımlarını hatasız uygulamanın yöntemleri ile piyasada yer alan belli başlı CRM yazılımlarını bulacaksınız.
Öncelikle CRM teorisini ve felsefesini doğru anlamak adına, CRM’in ne olduğu, ne için gerekli olduğu, yararları, müşteri ve firma açısından maliyetleri, bileşenleri ve etkinliklerini inceleyeceğiz. CRM uygulama kararı verildikten sonraki iş süreçlerine (müşterilerin verilerinin tutulması, oluşturulması ve yönetilmesi için önemli olan veritabanı ve verimadenciliği) değindikten sonra müşteri ilişkileri yönetimini sağlamak adına, ilişkisel pazarlama kavramına ve müşteri sadakati ile bu sadakati etkileyen faktörlere odaklanacağız.

Kitabın son bölümünde, CRM sisteminin genel olarak nasıl uygulanması gerektiğinin üzerinde durulmaya çalışılmış ve CRM’in geleceği konusu incelenmiştir.Her bölümün sonunda, bölümde anlatılan konunun özetini, anlatılan konu ile ilgili yorumları ve kitabın son kısmında anlatılan konulara yönelik soruları bulacaksınız.
Kitaptaki pratik örnekler ve vakalar sayesinde CRM ile ilgili bu ana başlıkları keşfedeceksiniz:
 
  •          CRM’in iş süreçlerinde oynadığı roller ve önemi
  •  
  •          CRM sistemlerinin çeşitleri ve kullanım alanları
  •  
  •          CRM alanında kullanılan terimler ve anlamları
  •  
  •          Şirketlerin CRM sistemi uygulamalarında düştüğü hatalar ve nedenleri
  •  
  •          Müşteriyi elde tutma ve geri kazanma yöntemleri
  •  
  •          Sorun ve şikayet yönetimi
  •  
  •          CRM uygulamalarında başarının anahtarları
  •  
  •          CRM stratejisinin anahatları
  •  
  •          CRM kavramının teknolojik ve sosyal değişimlerle beraber evrimi
  •  
Yeni dönemin değişen şartlarını, müşterilerin firmayla olan ilişkisini ve bu ilişkinin yarattığı fırsatları daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
10.25 TL 21 TL
6.83 TL 21 TL
5.13 TL 21 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 10
Androgoji ve İş Dünyası: Yetişkinler Eğitimde
ISBN: 978-605-254-080-0, Türkçe, 2019, 192 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
19.00 TL
15.83 TL+KDV
% 10
Holdinglerde Piramit Yapılanma
ISBN: 978-605-242-345-5, Türkçe, 2019, 136 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
29.50 TL
24.58 TL+KDV
% 10
İşletmelerde İşlevsel Düzey Politikaları ve Uygulamaya Yönelik Örnek Olaylar
ISBN: 978-605-327-817-7, Türkçe, 2019, 254 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
20.83 TL+KDV
% 10
Yatırım Projeleri
ISBN: 978-975-025-220-4, Türkçe, 2019, 360 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
39.00 TL
32.50 TL+KDV
% 10
Kurumsal Raporlama
ISBN: 978-605-327-802-3, Türkçe, 2019, 230 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
20.83 TL+KDV
% 20
Liderlik Yeni Yaklaşımlar
ISBN: 978-605-201-283-3, Türkçe, 2019, 128 sayfa, (15x21 cm2), 1. hamur kağıt.
17.00 TL
12.59 TL+KDV
% 20
Çalışma Yaşamında Motivasyon
ISBN: 978-605-201-284-0, Türkçe, 2019, 192 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
22.00 TL
16.30 TL+KDV
% 10
Proje Planlamasında MS Project ve Primaverayı Anlamak
ISBN: 978-975-025-198-6, Türkçe, 2019, 168 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
32.90 TL
27.42 TL+KDV
% 10
Örgütlerde Etik İklim
ISBN: 978-605-344-843-3, Türkçe, 2018, 84 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
11.00 TL
9.17 TL+KDV
% 10
Girişimcilik
ISBN: 978-605-242-308-0, Türkçe, 2019, 314 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
35.00 TL
29.17 TL+KDV
% 15
Sürdürülebilir Liderlik
ISBN: 978-605-792-849-8, Türkçe, 2018, 198 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
18.00 TL
14.17 TL+KDV
% 10
Kar Yönetimi Teknikleri ve Kurumsal Yönetim ile İlişkisi
ISBN: 978-605-327-770-5, Türkçe, 2018, 124 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
17.50 TL
14.58 TL+KDV
% 10
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Dezavantajlı Gruplar Tüketici Tutumu
ISBN: 978-605-242-288-5, Türkçe, 2018, 109 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
19.50 TL
16.25 TL+KDV
% 10
Örgütlerin Yönetimi
ISBN: 978-605-242-233-5, Türkçe, 2018, 1003 sayfa, (19x27 cm2), kitap kağıdı.
115.00 TL
95.83 TL+KDV
% 10
İşletme Yöneticiliği
ISBN: 978-605-242-100-0, Türkçe, 2018, 741 sayfa, (19x27 cm2), kitap kağıdı.
75.00 TL
62.50 TL+KDV