0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
ISBN: 978-605-9594-01-1, 27 Ağustos 2016, 128 sayfa, (16,5x 24 cm2), 80 gr kitap kağıdı
  • Yazar:Fazlı YILDIRIM (Dr.)
    Uğur Cevdet PANAYIRCI (Dr.)
  • Liste Fiyatı : 380,00
  • 326,80
  • Ürün İndirim Oranı : % 14
  • İndirimli Fiyatı :326,80
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Papatya Bilim Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Günümüzün teknolojik imkanları firmalara müşterileriyle ilişkilerini derinleştirip ve güçlendirmek adına benzersiz bir güç vermiştir. Fakat çoğu firma bu gücü yönetim hataları ve yanlış yatırımlarla boşa harcamaktadır. Bu kitapta pazarlama iletişiminin bir uzantısı olan CRM felsefesini doğru kavrayıp uygulamak ve yatırımların getirisini almak adına gerekli olan bütün ilkelerin kısa birer özetini ve CRM yazılımlarını hatasız uygulamanın yöntemleri ile piyasada yer alan belli başlı CRM yazılımlarını bulacaksınız.
Öncelikle CRM teorisini ve felsefesini doğru anlamak adına, CRM’in ne olduğu, ne için gerekli olduğu, yararları, müşteri ve firma açısından maliyetleri, bileşenleri ve etkinliklerini inceleyeceğiz. CRM uygulama kararı verildikten sonraki iş süreçlerine (müşterilerin verilerinin tutulması, oluşturulması ve yönetilmesi için önemli olan veritabanı ve verimadenciliği) değindikten sonra müşteri ilişkileri yönetimini sağlamak adına, ilişkisel pazarlama kavramına ve müşteri sadakati ile bu sadakati etkileyen faktörlere odaklanacağız.

Kitabın son bölümünde, CRM sisteminin genel olarak nasıl uygulanması gerektiğinin üzerinde durulmaya çalışılmış ve CRM’in geleceği konusu incelenmiştir.Her bölümün sonunda, bölümde anlatılan konunun özetini, anlatılan konu ile ilgili yorumları ve kitabın son kısmında anlatılan konulara yönelik soruları bulacaksınız.
Kitaptaki pratik örnekler ve vakalar sayesinde CRM ile ilgili bu ana başlıkları keşfedeceksiniz:
 
  •          CRM’in iş süreçlerinde oynadığı roller ve önemi
  •  
  •          CRM sistemlerinin çeşitleri ve kullanım alanları
  •  
  •          CRM alanında kullanılan terimler ve anlamları
  •  
  •          Şirketlerin CRM sistemi uygulamalarında düştüğü hatalar ve nedenleri
  •  
  •          Müşteriyi elde tutma ve geri kazanma yöntemleri
  •  
  •          Sorun ve şikayet yönetimi
  •  
  •          CRM uygulamalarında başarının anahtarları
  •  
  •          CRM stratejisinin anahatları
  •  
  •          CRM kavramının teknolojik ve sosyal değişimlerle beraber evrimi
  •  
Yeni dönemin değişen şartlarını, müşterilerin firmayla olan ilişkisini ve bu ilişkinin yarattığı fırsatları daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
163.4 TL 327 TL
108.93 TL 327 TL
81.7 TL 327 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar
ISBN: 978-625-3932-93-0, Türkçe, 2024, 190 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
250,00
212,50
% 15
Şehir Hastaneleri İçin Kanıta Dayalı Yönetsel Karar Verme Modeli
ISBN: 978-625-3933-06-7, Türkçe, 2023, 264 sayfa, (16x23,5), 1. hamur kağıt.
250,00
212,50
% 15
Sağlık Kurumları Perspektifinden Örgütsel Davranış - Seçme Konular
ISBN: 978-625-3977-33-7, Türkçe, 2023, 254 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
260,00
221,00
% 15
İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon
ISBN: 978-625-397-623-1, 1. basım, Ocak 2024, 588 sayfa, (16,5x24 cm2), 1. hamur kağıdı.
530,00
450,50
% 15
Yönetim Ve Organizasyon El Kitabı
ISBN: 978-605-320-726-9, 4. basım, Eylül 2023, 672 sayfa, (13,5x19,5 cm2), kitap kağıdı.
500,00
425,00
% 15
Disiplinler Arası Bir Bakışla Afet Yönetimi
ISBN: 978-625-398-770-1, 1. basım, Eylül 2023, 182 sayfa, (16,5x24 cm2), kitap kağıdı.
180,00
153,00
% 10
İşletmelerde Faaliyet Başarısına Etki Eden Faktörler ve Faaliyet Kontrol Sistemi Mustafa Savcı
ISBN: 978-625-646-045-4, 1. basım, Temmuz 2023, 144 sayfa, (14.0x21 cm2), 1. hamur kağıdı.
170,00
153,00
% 10
Yönetim ve Organizasyon
ISBN: 978-605-242-330-1, 14. basım, Ekim 2022, 648 sayfa, (18.5x23.5).
369,50
332,55
% 10
Prımavera P6 İle Planlama
ISBN: 978-975-028-644-5, 3. basım, Ağustos 2023, kitap kağıdı
270,00
243,00
% 15
Yönetim ve Organizasyon
ISBN: 978-625-427-806-8, Türkçe, 2023, 260 sayfa, (16,5x24 cm2), 1. hamur kağıt.
270,00
229,50
% 10
Şirketler İçin Çevik Kurumsallaşma
ISBN: 978-975-0264-74-0, Türkçe, 2021, 176 sayfa, (13x19 cm2), 1. hamur kağıt.
225,00
202,50
% 10
Mesleki Yazışma ve Rapor Hazırlama Teknikleri
ISBN: 978-975-0269-84-4, Türkçe, 2021, 328 sayfa, (15x21 cm2), 1. hamur kağıt.
230,00
207,00
% 10
Aile Anayasası
ISBN: 978-975-0265-53-2, Türkçe, 2021, 160 sayfa, (13x19 cm2), 1. hamur kağıt.
215,00
193,50
% 15
Veriye Dayalı İşletme Yönetimi
ISBN: 978-625-7588-78-2, Türkçe, 2021, 128 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
110,00
93,50
% 10
Projeler Nasıl Başarılı Olur? Mühendisler İçin Risk Yönetim Rehberi
ISBN: 978-975-0268-43-4, Türkçe, 2021, 156 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
245,00
220,50