Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama İletişim
ISBN: 978-605-9594-01-1, 27 Ağustos 2016, 128 sayfa, (16,5x 24 cm2), 80 gr kitap kağıdı
  • Yazar:Fazlı YILDIRIM (Dr.)
    Uğur Cevdet PANAYIRCI (Dr.)
  • Liste Fiyatı : 32.00 TL
  • 26.56 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 17
  • İndirimli Fiyatı :26.56 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Papatya Bilim Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Günümüzün teknolojik imkanları firmalara müşterileriyle ilişkilerini derinleştirip ve güçlendirmek adına benzersiz bir güç vermiştir. Fakat çoğu firma bu gücü yönetim hataları ve yanlış yatırımlarla boşa harcamaktadır. Bu kitapta pazarlama iletişiminin bir uzantısı olan CRM felsefesini doğru kavrayıp uygulamak ve yatırımların getirisini almak adına gerekli olan bütün ilkelerin kısa birer özetini ve CRM yazılımlarını hatasız uygulamanın yöntemleri ile piyasada yer alan belli başlı CRM yazılımlarını bulacaksınız.
Öncelikle CRM teorisini ve felsefesini doğru anlamak adına, CRM’in ne olduğu, ne için gerekli olduğu, yararları, müşteri ve firma açısından maliyetleri, bileşenleri ve etkinliklerini inceleyeceğiz. CRM uygulama kararı verildikten sonraki iş süreçlerine (müşterilerin verilerinin tutulması, oluşturulması ve yönetilmesi için önemli olan veritabanı ve verimadenciliği) değindikten sonra müşteri ilişkileri yönetimini sağlamak adına, ilişkisel pazarlama kavramına ve müşteri sadakati ile bu sadakati etkileyen faktörlere odaklanacağız.

Kitabın son bölümünde, CRM sisteminin genel olarak nasıl uygulanması gerektiğinin üzerinde durulmaya çalışılmış ve CRM’in geleceği konusu incelenmiştir.Her bölümün sonunda, bölümde anlatılan konunun özetini, anlatılan konu ile ilgili yorumları ve kitabın son kısmında anlatılan konulara yönelik soruları bulacaksınız.
Kitaptaki pratik örnekler ve vakalar sayesinde CRM ile ilgili bu ana başlıkları keşfedeceksiniz:
 
  •          CRM’in iş süreçlerinde oynadığı roller ve önemi
  •  
  •          CRM sistemlerinin çeşitleri ve kullanım alanları
  •  
  •          CRM alanında kullanılan terimler ve anlamları
  •  
  •          Şirketlerin CRM sistemi uygulamalarında düştüğü hatalar ve nedenleri
  •  
  •          Müşteriyi elde tutma ve geri kazanma yöntemleri
  •  
  •          Sorun ve şikayet yönetimi
  •  
  •          CRM uygulamalarında başarının anahtarları
  •  
  •          CRM stratejisinin anahatları
  •  
  •          CRM kavramının teknolojik ve sosyal değişimlerle beraber evrimi
  •  
Yeni dönemin değişen şartlarını, müşterilerin firmayla olan ilişkisini ve bu ilişkinin yarattığı fırsatları daha iyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
13.28 TL 27 TL
8.85 TL 27 TL
6.64 TL 27 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 1
Buz ve Kazak
ISBN: 978-605-249-438-7 , Türkçe, Haziran 2019, 123 Sayfa (13.5x21 cm), 2. Hamur Kağıdı
15.00 TL
14.85 TL+KDV
% 20
Uluslararası İnşaat Projeleri
ISBN: 978-605-764-071-0 , 67 sayfa, Mayıs 2019, (14x21 cm2), 2. Hamur Kağıdı
27.00 TL
21.60 TL+KDV
% 22
Yönetim 101
ISBN: 978-605-020-721-7 , 216 sayfa, Nisan 2019, (13.5x21 cm2), Kitap kağıdı
27.00 TL
21.06 TL+KDV
% 10
Sürdürülebilir Aile İşletmeleri
ISBN: 978-605-344-941-6 , 362 sayfa, 2019, (16.5x23.5 cm2), 2. Hamur Kağıdı
27.00 TL
24.30 TL+KDV
% 15
Etkili Değişim Yönetimi
ISBN: 978-605-792-800-9, Türkçe, 2019, 608 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
48.00 TL
40.80 TL+KDV
% 10
Sağlık Kurumlarında Yönetim
ISBN: 978‐605‐9221-98‐6, Türkçe, 2019, 640 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
50.00 TL
45.00 TL+KDV
% 10
İşletme - Kuram ve Pratik
ISBN: 978-605-327-841-2, Türkçe, 2019, 538 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
42.50 TL
38.25 TL+KDV
% 15
Mutlu Eden Yöneticiler
ISBN: 978-605-214-973-7, Türkçe, 2019, 206 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
20.00 TL
17.00 TL+KDV
% 10
Nasıl Agile Olunur?
ISBN: 978-975-025-240-2, Türkçe, 2019, 198 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
31.00 TL
27.90 TL+KDV
% 10
Androgoji ve İş Dünyası: Yetişkinler Eğitimde
ISBN: 978-605-254-080-0, Türkçe, 2019, 192 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
19.00 TL
17.10 TL+KDV
% 10
Holdinglerde Piramit Yapılanma
ISBN: 978-605-242-345-5, Türkçe, 2019, 136 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
29.50 TL
26.55 TL+KDV
% 10
İşletmelerde İşlevsel Düzey Politikaları ve Uygulamaya Yönelik Örnek Olaylar
ISBN: 978-605-327-817-7, Türkçe, 2019, 254 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 10
Yatırım Projeleri
ISBN: 978-975-025-220-4, Türkçe, 2019, 360 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
39.00 TL
35.10 TL+KDV
% 10
Kurumsal Raporlama
ISBN: 978-605-327-802-3, Türkçe, 2019, 230 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 20
Liderlik Yeni Yaklaşımlar
ISBN: 978-605-201-283-3, Türkçe, 2019, 128 sayfa, (15x21 cm2), 1. hamur kağıt.
17.00 TL
13.60 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.