0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Kamu Diplomasisinde Medyanın Rolü ve Önemi
Kamu Diplomasisinde Medyanın Rolü ve Önemi
ISBN: 978-975-861-262-8, Türkçe, 2012, 140 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Meltem BOSTANCI
  • Liste Fiyatı : 175,00
  • 148,75
  • Ürün İndirim Oranı : % 15
  • İndirimli Fiyatı :148,75
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Anahtar Kitaplar
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Günümüzde ülkeler arası ilişkileri, sadece klasik diplomasi kanalları aracılığı ile yürütmek yeterlik olmamaktadır. Siyasetin yanısıra ekonomi, spor, kültür, sanat gibi alanlar da kamu diplomasisinin araçları olarak kullanılmalıdır, çünkü içinde bulunduğumuz yüzyıl; bilgi, kültür ve iletişim yüzyılıdır. İletişim ve bilgi devrimleri ile yeniden yapılanan uluslararası sistemde, kamuoyları ve gündemi etkileme becerisi daha fazla önem kazanmaktadır. Bugün birçok devlet, yabancı kamuoylarının gözünde olumlu imaj yaratmak için aktif olarak kamu diplomasi çalışmaları yürütmektedir. Bu bağlamda da kamu diplomasisi, iç ve dış politikanın vazgeçilmez unsurlarından biri olmuştur.

Türkiye de, kamu diplomasisine gereken önemi vermeli, bu alanda faaliyetlerini yoğunlaştırmalıdır. Yanlış anlamaların ya da yanlış algılamaların yönlendirdiği ve problemli süreçlerin yaşanabildiği günümüz koşulları gözönünde bulundurulduğunda, kamu diplomasisine gereken önemin verilmesi gerekliliği ortadadır.

Yürütülen kamu diplomasi faaliyetlerinde medya da önemli rol oynamaktadır. Çünkü ancak medya aracılığı ile büyük kitlelere ulaşmak mümkün olabilmektedir ve ancak medya aracılığı ile toplumların birbirlerini daha yakından tanımaları, etkileşim içinde bulunmaları, ekonomik, siyasi, sosyal ve kültürel alanlarda işbirliği yapmaları mümkündür.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
74.38 TL 149 TL
49.58 TL 149 TL
37.19 TL 149 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
İçerik Üretiminden Reklama Çevrimiçi Gazetecilik
ISBN: 978-605-792-894-8, Türkçe, 2019, 288 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
220,00
187,00
% 10
Uluslararası Medya Skandalları
ISBN: 978-975-353-542-7, Türkçe, 2019, 292 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
320,00
288,00
% 10
Medya Okuryazarlığı Eğitimi
ISBN: 978-975-353-461-1, Türkçe, 2019, 112 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
220,00
198,00
% 10
Medya ve Beden
ISBN: 978-605-254-052-7, Türkçe, 2018, 344 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
190,00
171,00
% 15
Yavaş Gazetecilik
ISBN: 978-605-218-419-6, Ttürkçe, 2018, 306 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
250,00
212,50
% 20
Günahlarımızda Yıkandık
ISBN: 978-605-314-296-6, Türkçe, 2018, 432 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
270,00
216,00
% 15
Medya ve İletişim Sözlüğü
ISBN: 978-975-052-415-8, Çeviri: Babacan TAŞDEMİR, Türkçe, 2018, 496 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
360,00
306,00
% 10
Basın Fotoğrafçılığı
ISBN: 978-975-247-526-7, Türkçe, 2017, 112 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
185,00
166,50
% 15
Medya Arkeolojisi Nedir?
ISBN: 978-605-938-967-9, Çeviri: Ebru KILIÇ, Türkçe, 2017, 260 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
180,00
153,00
% 15
Medya Okuryazarlığına Giriş
ISBN: 978-605-201-212-3, Türkçe, 2017, 160 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
364,00
309,40
% 15
Medyada İslam
ISBN: 978-975-342-683-1, Çeviri: Aysın BABACAN, Türkçe, 2017, 256 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
212,00
180,20
% 15
Medya ve Sol
ISBN: 978-975-570-853-9, Türkçe, 2017, 348 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
110,00
93,50
% 10
Yeni Medya Kuramları
ISBN: 978-975-353-453-6, Türkçe, 2017, 248 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
390,00
351,00
% 15
Bitmeyen Röportajlar
ISBN: 978-605-940-828-8, Türkçe, 2017, 256 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
187,00
158,95
% 20
Yeni Medya Tekeli
ISBN: 978-605-506-974-2, Türkçe, 2016, 352 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
210,00
168,00