0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Medya Okuryazarlığı
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
  • Yazar:Meltem BOSTANCI
  • Liste Fiyatı : 25.00
  • 21.25
  • Ürün İndirim Oranı :% 15
  • İndirimli Fiyatı :21.25
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Nobel Yayın Dağıtım
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Günümüzde medya etki, kapsam ve/veya yönlendirme gibi özellikleri nedeniyle özellikle çocuk ve gençlerin üzerinde önemli bir kontrol gücüne sahiptir. Medyanın kontrol etkisinin olumsuz sonuçlara yol açmaması için bu konuda toplumun bilinçlendirilmesi son derece önemlidir. Medyanın manipülasyon, dezenformasyon, propaganda, yanlış bilinç oluşturma, gerçekleri çarpıtma gibi olumsuzluklarına karşı bir farkındalık yaratmak ve bilinç kazandırmak adına medya okuryazarlığının önemi günümüzde giderek daha fazla ön plana çıkmaya başlamıştır.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
10.63 TL 21 TL
7.08 TL 21 TL
5.31 TL 21 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Postmodern Dönemde İnternet Reklamclığında Şüphecilik
ISBN: 978-625-7401-35-7, Türkçe, 2021, 231, sayfa, (13,5x21 cm2), kitap kağıdı.
50.00
42.50
% 15
REKLAMIN DÜNYASINDA ZAMAN: Bellek, Otantiklik ve Hız Üzerine
ISBN: 978-625-7677-83-7, Türkçe, 2021, 224 sayfa, (13,5x21,5 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00
25.50
% 15
Yeni Medya Çağında Popüler Dijital Sorunlar
ISBN: 978-625-402-015-5, Türkçe, 2020, 304 sayfa, (13,5x21 cm2), Kitap kağıdı
47.00
39.95
% 5
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
42.00
39.90
Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
0.00
% 15
Maksimum Korunma
ISBN: 978-975-052-632-9, Türkçe, 2019, 208 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
33.50
28.48
% 10
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
39.00
35.10
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
26.00
22.10
% 10
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
40.00
36.00
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
75.00
67.50
% 1
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00
22.77
% 1
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.00
12.87
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00
31.50
% 1
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00
22.77