Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

Toplam Kalite Yönetimi
Toplam Kalite Yönetimi
ISBN: 978-605-377-209-5, Türkçe, 2010, 413 sayfa, (18.5x23.5, cm2), kuşe kağıt.
Satış Dışı
TDK Bilim stoklarında tükendi.


Her türlü varlığın sonsuz olan ihtiyaç ve gereksinimlerini karşılamak üzere mal ve/veya hizmet üreten tüm organizasyonların, sert rekabet koşullarında varlıklarını sürdürmek ve rakiplerini geride bırakarak öne çıkmak üzere tek hedefi, istenilen düzeyde kaliteyi yakalamaktır. Söz konusu rekabet ortamında temel sorun üretmek değil, kaliteli, düşük maliyetle ve rakiplerinden fark yaratarak daha önce o hizmeti üretmektir. Bu bağlamda, kalite denilen kavramın önemi gün ve gün artmakta, her bir organizasyon kaliteli üretmek adına daha fazla çaba gösterme ihtiyacı içindedir. Günümüzde sadece yeteri kadar iyi olmak, rekabet üstünlük yakalamaya yetmemektedir. Müşteri beklentileri hızla yükselirken bunu karşılamak üzere müşterinin sesini duymak, sürekli öğrenme ve gelişme sağlayarak müşterinin sonsuz beklenti ve ihtiyaçlarını tatmin ederek onlarda coşkuyu yakalamak esas olmalıdır. Bu kapsamda, sürekli gelişim ile müşteri tatminini ve mutluluğunu temel alan bir yaşam tarzını ifade eden toplam kalite yönetimi organizasyonun tümünü kapsamalı ve yayılmalıdır. Zira toplam kalite yönetimi mükemmelliği yakalamak üzere çıkılan bir yolculuktur. Bunun yanında toplam kalite yönetimi felsefesini benimsemiş organizasyonların stratejik yönetim, süreç yönetimi, tam zamanında üretim, değişim mühendisliği, kalite kontrol çemberleri, değişim yönetimi, öğrenen organizasyon vb. uygulamalara da daha fazla önem vererek bunları organizasyon içindeki tüm süreçlere yaymaya çalışmalıdırlar. Özellikle eğitim konusu, organizasyonların sürekli gelişim ve ilerleme adına gereksinim duydukları, onları daha ileriye götürmek üzere yol gösteren kilit bir araç niteliği taşımaktadır. Ayrıca, toplam kalite yönetimi felsefesi kapsamında oluşturulan kalite kontrol çemberleri, günümüzde sık sık karşılaşılan şirket birleşmeleri, satın almalar ya da ortak girişim gibi birleşmeler sonucunda önemi giderek artan ekip çalışması ve ekip gibi kavramların temelini oluşturmaktadır. Diğer taraftan, sürekli öğrenmeyi ve kendini yenilemeyi hedefleyen organizasyonların birer öğrenen organizasyon haline dönüşmeleri de kaçınılmazdır. Bu bağlamda öğrenme, uyum sağlama ve değişim kapasitesi fazla olan bir organizasyon, çalışanlarının sürekli yeni şeyler öğrenmeye çalıştığı ve sonra da öğrendiklerini ürün ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik kullanan bir organizasyon haline gelmektedir. Dolayısıyla sürekli öğrenme, kendini yenileme, süreçlere odaklanarak faaliyetlerin yeniden gözden geçirilmesi, beraberinde kaliteli ürün ve/veya hizmet ortaya koymayı sağlayacaktır. Bu bağlamda kitabımızın üçüncü baskısında yeni bazı konu ve kavramlar açıklanmıştır. Kitabın birinci bölümü yeniden yazılmış ve bu bölüme kalitenin tarihsel gelişimi, kıyaslama, yalın yönetim ve kaizen vb. konular eklenmiştir. Üçüncü bölümde ele alınan kalite kontrol çemberleri konusu genişletilerek, kalite kontrol çemberlerinde kullanılan balık kılçığı, pareto dağılımı, kontrol grafikleri, gordon tekniği, beyin fırtınası ve Philips 66 teknikleri açıklanmış ve konu ile ilgili yeni örnekler eklenmiştir. Süreç analizi ve değer analizi konuları da bu bölümde ele alınmıştır. Kitabın altıncı bölümüne ise kalite ödülleri kapsamında EFQM Mükemmellik Modeli ile ilgili açıklamalar eklenmiştir. Bu yeni ekleme ve düzenlemelerin yanında kitabın diğer bölümleri olan ikinci, dördüncü, beşinci ve altıncı bölümleri de yeniden ele alınarak açıklanmaya çalışılmıştır

YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 10
KAMU YÖNETİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR (2.BASKI)
ISBN: 978-975-025-384-3 , 175 sayfa, Mayıs 2019, (16x24 cm2), 1. Hamur Kağıdı
21.90 TL
19.71 TL+KDV
% 10
Türkiye\'de Yerel Yönetimler
ISBN: 9781-1111-37-793, Türkçe, 2010, 224 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
16.50 TL
14.85 TL+KDV
% 10
Yerelleşme ve Yerel İktidar Edirne Alan  Araştırması
ISBN: 978-605-3778-592, Türkçe, 1. basım, 2013, 317 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
38.00 TL
34.20 TL+KDV
% 10
Politika Taşeronları ve Önemsizleşen Refah
ISBN: 9789-758-43163-2, Çeviri: Neşenur DOMANİÇ, Türkçe, 2008, 302 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
22.00 TL
19.80 TL+KDV
% 21
Laiklik Tutku ile Akıl Arasında
ISBN: 9786-0539-9106-9, Çeviri: Alev ER, Türkçe, 2009, 280 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
29.00 TL
22.91 TL+KDV
% 15
Yurttaşlık Bilinci
ISBN: 978-975-69-567-55, Türkçe, 3. basım, 2007, 350 sayfa, (13x21 cm2), kitap kağıdı.
41.00 TL
34.85 TL+KDV
% 15
Politik Tanıtım Seçim Kampanyası El Kitabı;
ISBN: 978-605-4334-56-8, Türkçe, 1.basım, 2011, 320 sayfa, (16x24,5 cm2), 1.hamur kağıt.
18.00 TL
15.30 TL+KDV
% 8
Politik Pazarlama (e-Kitap Uyarlaması)
ISBN: 975-6797-19-3, Türkçe, 1. basım, 2002 (e-Kitap uyarlaması 2010), 176 sayfa, e-Kitap (DRM ile EPUB formatı).
11.00 TL
10.12 TL+KDV
% 50
Politik Pazarlama
ISBN: 975-6797-19-3, Türkçe, 2002, 176 sayfa, (15x21 cm2), 80 gr enzo kağıt.
35.00 TL
17.50 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.