0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri
Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri
ISBN: 978-975-539-931-7, Türkçe, 2014, 208 sayfa, (13x21 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Mutlu BİNARK
  • Liste Fiyatı : 17.00 TL
  • 13.60 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 20
  • İndirimli Fiyatı :13.60 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Ayrıntı Yayınları
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Yeni medya ortamlarından İnternet ve çeşitli Web 2.0 uygulamaları günümüzde pek çok insanın her gün gezip keşfetmekte olduğu, çok farklı ve nitelikte enformasyona ulaşabildiği, küresel ölçekte kişiler arasında eşanlı veya eşansız etkileşimi olanaklı kılan ortamlardır. Bu ortamlarda iletişim pratiklerinin hızla gelişmesi, bu iletişimi sağlayan ortamların kültüre, kolektif üretimlere ve demokratik katılıma olumlu katkısı, endüstriyel ve akademik alanlarda çalışan pek çok araştırmacının her geçen gün daha çok ilgisini çekmektedir. Medya ve yeni medya çalışmaları alanından birçok araştırmacı, bugüne değin gerek İnternet kullanım pratikleri gerek İnternet dolayımlı iletişim biçimleri üzerine olsun çok sayıda araştırmayı gerçekleştirmiştir. Bu çalışmanın niyeti, Türkiye’de gerek akademi çatısı altında kurumsallaşan yeni medya bölümlerinde gerek iletişim bilimleri alanında ve/veya medya çalışmalarında yeni medya ortamları üzerine gerçekleştirilen nitelikli araştırmaların sayısının çoğalmasına; epistemolojik ve ontolojik tutarlığa sahip yeni medya araştırmalarına ve araştırma etiğine yöntembilimsel katkı sağlamaktır. Bir yeni medya çalışmasında araştırmacı,  hangi yeni medya ortamı veya pratiği üzerine çalışıyorsa çalışsın, asıl olarak derdinin samimi olması ve kavramsal ve kuramsal yaklaşımını tutarlı bir şekilde çatması gerektiğini, “sahaya” çıkıldığı zaman aslında topluma ve bireye değdiğini unutmamalıdır. Aslında, yeni medya ortamları ve kullanım pratikleri üzerine çalışırken  araştırmacı araştırma süreci içinde kendi derdi, soruları ve kavram seti, olay ve olgulara bakış açısıyla yüzleşme, sorgulama ve hesaplaşma içeren bir yolculuğa çıkmaktadır. Bu çalışma bundan ötürü bu yolculuğa farklı araştırma tekniklerini literatürdeki temel araştırmalardan örneklerle serimleyerek,  araştırma etiği ve araştırmacı sorumluluğu hususlarında bir başvuru kaynağı olarak eşlik etmeyi amaçlamaktadır. 
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
6.8 TL 14 TL
4.53 TL 14 TL
3.4 TL 14 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
İçerik Üretiminden Reklama Çevrimiçi Gazetecilik
ISBN: 978-605-792-894-8, Türkçe, 2019, 288 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
22.00 TL
18.70 TL+KDV
% 5
Uluslararası Medya Skandalları
ISBN: 978-975-353-542-7, Türkçe, 2019, 292 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
32.00 TL
30.40 TL+KDV
% 5
Medya Okuryazarlığı Eğitimi
ISBN: 978-975-353-461-1, Türkçe, 2019, 112 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
19.00 TL
18.05 TL+KDV
% 10
Medya ve Beden
ISBN: 978-605-254-052-7, Türkçe, 2018, 344 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 17
Yavaş Gazetecilik
ISBN: 978-605-218-419-6, Ttürkçe, 2018, 306 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
40.00 TL
33.20 TL+KDV
% 20
Günahlarımızda Yıkandık
ISBN: 978-605-314-296-6, Türkçe, 2018, 432 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
35.00 TL
28.00 TL+KDV
% 17
Medya ve İletişim Sözlüğü
ISBN: 978-975-052-415-8, Çeviri: Babacan TAŞDEMİR, Türkçe, 2018, 496 sayfa, (15x21 cm2), kitap kağıdı.
54.50 TL
45.48 TL+KDV
% 15
Hangi Gazete? Hangi Sayfa?
ISBN: 978-605-966-378-6, Türkçe, 2018, 144 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
15.00 TL
12.75 TL+KDV
% 1
Basın Fotoğrafçılığı
ISBN: 978-975-247-526-7, Türkçe, 2017, 112 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
20.00 TL
19.80 TL+KDV
% 20
Medya Arkeolojisi Nedir?
ISBN: 978-605-938-967-9, Çeviri: Ebru KILIÇ, Türkçe, 2017, 260 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
22.00 TL
17.60 TL+KDV
% 20
Medya Okuryazarlığına Giriş
ISBN: 978-605-201-212-3, Türkçe, 2017, 160 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
32.00 TL
25.60 TL+KDV
% 25
Haber ve Güven
ISBN: 978-605-337-128-1, Türkçe, 2017, 216 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
22.50 TL+KDV
% 20
Medyada İslam
ISBN: 978-975-342-683-1, Çeviri: Aysın BABACAN, Türkçe, 2017, 256 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
31.00 TL
24.80 TL+KDV
% 15
Medya ve Sol
ISBN: 978-975-570-853-9, Türkçe, 2017, 348 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
28.00 TL
23.80 TL+KDV
% 5
Yeni Medya Kuramları
ISBN: 978-975-353-453-6, Türkçe, 2017, 248 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
26.00 TL
24.70 TL+KDV