0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Startuplar Pazarda
Startuplar Pazarda
ISBN: 978-625-3652-55-5, türkçe, 2019, 148 sayfa (16x24 cm), kitap kapağı.
  • Yazar:Begüm Şahin
  • Liste Fiyatı : 145,00
  • 123,25
  • Ürün İndirim Oranı : % 15
  • İndirimli Fiyatı :123,25
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Gazi Kitabevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

İÇİNDEKİLER
 
1. BÖLÜM
1.1. STARTUP NEDİR? NE DEĞİLDİR ?
 1.2. STARTUPLAR’DA MÜŞTERİ GELİŞTİRME VE ÜRÜN GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
 1.3. STARTUPLARIN PAZARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
1.4. STARTUPLARIN YAŞAM DÖNGÜSÜ
1.5. STARTUPLARDA YATIRIM SÜREÇLERİ VE FON KAYNAKLARI
1.6. TÜRKİYE’DE STARTUP EKOSİSTEMİ
 2. BÖLÜM
 2.1. PAZARLAMA KAVRAMI VE PAZARLAMANIN EVRİMİ
2.2. PAZAR ODAKLILIK
2.3. PAZAR ODAKLILIK YAKLAŞIMLARI
2.4. TEKNOLOJİ ODAKLI FİRMALARDA PAZAR ODAKLILIK
2.5. PAZAR ODAKLILIK SONUCU FİRMA PERFORMANSI
2.6. FİRMA PERFORMANSININ BİLEŞENLERİ
3. BÖLÜM
3.1. DİJİTAL PAZARLAMANIN DOĞUŞU
3.2. WEB TABANLI PAZARLAMA
3.3. DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE DİJİTAL PAZARLAMA KULLANIM ORANLARI
3.4. GELENEKSEL VEYA DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİM KANALLARI
3.5. INBOUND PAZARLAMA YANİ CEZBEDİCİ PAZARLAMA
3.6. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA ARAÇLARI VE UYGULAMALARI
3.7. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMA METODOLOJİSİ- HUBSPOT YÖNTEMİ
3.8. CEZBEDİCİ (INBOUND) PAZARLAMANIN GELECEĞİ
4. BÖLÜM
ANKARA’DA FAALİYET GÖSTEREN STARTUPLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
4.1. ARAŞTIRMANIN KONUSU, AMACI VE ÖNEMİ
4.2. ARAŞTIRMANIN KISITLARI
4.3. ARAŞTIRMANIN MODELİ VE HİPOTEZLERİ
4.4. ARAŞTIRMANIN YÖNTEMİ
4.5. ARAŞTIRMANIN BULGULARI VE ANALİZLERİ

Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
61.63 TL 123 TL
41.08 TL 123 TL
30.81 TL 123 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Türkiye 4.0 - Dönüştürücü Lider-İstikrar-Kalkınma
ISBN: 978-625-3714-47-5 , Türkçe, 2024, 384 sayfa, (13,5x21 cm2), 1. hamur kağıt.
140,00
119,00
% 15
Marka Değeri ve Hiroshi Yöntemi
ISBN: 978-625-3654-41-2, Türkçe, 2023, 184 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
127,50
% 15
Pazarlamada Görsel İletişim Tasarımı - Yeni Perspektifler ve Uygulamalar
ISBN: 978-625-3977-98-6, Türkçe, 2023, 170 sayfa, (16.5x24 cm2), 1. hamur kağıt.
225,00
191,25
% 10
Uluslararası Pazarlama
ISBN: 978-975-0287-90-9, 1. basım, Eylül 2023, 576 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
605,00
544,50
% 15
Mavi Okyanus Stratejisi
ISBN: 9789-75-8828-20-3, Çeviri Editörü: Şükrü Alpagut, 2005, 240 sayfa, (15x23,5), 1. hamur.
395,00
335,75
% 15
Fonksiyonel Perspektifle Sürdürülebilir İşletme Yönetimi
ISBN: 978-625-8374-02-5, Türkçe, 2022, 296 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
170,00
144,50
% 15
Dental Pazarlama
ISBN: 978-605-7789-29-7, Türkçe, 2022, 224 sayfa, (13.5x19.5 cm2),kitap kağıdı.
230,00
195,50
% 15
Çok Ürünlü Sezonluk Hazır Giyim Perakendeciliğinde Dinamik Fiyatlandırmayla Gelir Optimizasyonu
ISBN: 978-625-7588-75-1, Türkçe, 133 sayfa, (15x21 cm2), 1. hamur kağıt.
100,00
85,00
% 15
Tedarik Zincirinin Temelleri ve Gösterge Paneli
ISBN:978-625-7588-54-6, Türkçe, 2021, 193 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
127,50
% 10
Görsel Mağazacılık
ISBN: 978-975-0408-64-9, Türkçe, 2021, 196 sayfa, (21x27 cm2), kitap kağıdı.
575,00
517,50
% 100
Tüketici Davranışları - 1
ISBN: 978-625-7598-33-0, Türkçe, 2021, 321 sayfa, (16,5x24 cm2), kitap kağıdı.
0,00
% 10
Pazarlama Araştırmaları
ISBN: 978-605-2423-39-4, Türkçe, 2021, 322, sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
239,50
215,55
% 10
Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi
ISBN: 978-625-7667-74-6, Türkçe, 2021, 300 sayfa, (16x23,5 cm2), kitap kağıdı.
125,00
112,50
% 15
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi
ISBN: 978-625-439-380-8, Türkçe, 2021, 394 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
400,00
340,00
% 15
Covid-19 Pandemi Döneminde Kadın Girişimciler
ISBN: 978-625-7358-90-3, Türkçe, 2021, 213 sayfa, (16x23,5), 1. hamur kağıt.
135,00
114,75