Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

Başarılı ve Rekabetçi Yeni Ürünler Tasarlama ve Geliştirme
ISBN: 978-605-201-262-8,Türkçe, 2018, 342 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Paşa YAYLA (Prof. Dr.)
  • Liste Fiyatı : 40.00 TL
  • 32.00 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 20
  • İndirimli Fiyatı :32.00 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Umuttepe Yayınları
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Yeni ürünler, işletmelerin arkasındaki itici güçtür ve günümüz rekabet ortamında varlıklarını sürdürebilmeleri için bir anahtar konumundadır. Kısa ürün çevrim süreleri ile günümüzdeki oldukça yoğun rekabetçi ve belirsizliklerle dolu pazar ortamında, yeni ürün geliştirme prosesi, sadece kaliteli ve hızlı üretimi sağlamakla kalmayıp aynı zamanda geliştirilen ürünün yenilikçi özellikleri içermesini de temin etmelidir.

Ürün tasarımı ürünün toplam maliyetinin %80’inin belirlendiği önemli bir süreçtir.

Bu yüzden tasarım prosesi ürün geliştirme prosesinin en önemli kısmı olup doğru bir şekilde yönetilemediği takdirde firmada ilave maliyet, zaman ve kaynak israfına neden olabilir. Yeni ürün geliştirme, strateji, yönetim, araştırma–geliştirme, üretim, pazarlama ve karar verme süreçlerini de içeren fikirlerin ve yeniliklerin karmaşık alanıdır. Bu alan bilim ile teknolojiyi veya yenilikçilik ile pazarı ilişkilendirmeyi gerektirir. Yeni ürünlerin başarısı çoğunlukla yeni ürün geliştirme prosesine ve yönetimine bağlıdır. Şirketler, fikir aşamasından ürünün pazara sunulmasına kadarki tüm süreçler için nasıl etkin bir şekilde yenilikçi olmayı öğrenmelidirler.

Ancak bilinen bu gerçeğe karşın yapılan araştırma ve incelemelerde şirketlerin yaklaşık %40’ı ürün geliştirme faaliyetlerinde somutlaştırılmış herhangi bir ürün geliştirme prosesi kullanmadıklarını göstermektedir. Ürün geliştirme prosesi, yeni ürün geliştirmenin erken aşamalarında oldukça önemlidir.

Bu proses, fikirlerin geliştirilmesi, kavramın oluşturulması, detayların değiştirilmesi ve uygun çözümlerin değerlendirilmesi gibi bütünleşik faaliyetlerden oluşan karmaşık bir süreçtir. Uygun olmayan bir ürün geliştirme prosesi, sadece ürün yaşam çevrimi süreçlerini etkilemekle kalmaz aynı zamanda ürün geliştirme sürecinde başarısızlıklara da neden olabilir.

 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
16 TL 32 TL
10.67 TL 32 TL
8 TL 32 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 1
Satış Akademisi
ISBN: 978-605-204-884-9, Türkçe, Mayıs 2019, 272 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
32.00 TL
31.68 TL+KDV
% 1
Sağlık Sektörü Satış El Kitabı
ISBN: 978-605-204-883-2, Türkçe, Mayıs 2019, 112 Sayfa (12x18 cm), kitap kapağı
21.50 TL
21.29 TL+KDV
% 1
Satış Bilgeliği
ISBN: 978-605-204-885-6, Türkçe, Mayıs 2019, 232 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
32.00 TL
31.68 TL+KDV
% 12
Postmodern Pazarlama
ISBN: 978-605-9594-60-8, Türkçe, Mayıs 2019, 176 Sayfa (16,5x24 cm), 70 gr. Holmen Lüks Kitap Kağıdı.
35.00 TL
30.80 TL+KDV
% 10
MAHALLİ İDARELER (A.ULUSOY) 11.BASKI
ISBN: 978-975-025-324-9 , 528 sayfa, Mayıs 2019, (16x24 cm2), 1. Hamur Kağıdı
57.90 TL
52.11 TL+KDV
% 15
Pazarlamada Güncel Gelişmeler
ISBN: 978-605-792-882-5, Türkçe, 2019, 632 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
48.00 TL
40.80 TL+KDV
% 10
Perakendecilikte Performans Ölçümü
ISBN: 978-605-242-354-7, Türkçe, 2019, 132 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
23.50 TL
21.15 TL+KDV
% 10
Pazarlamada Sayılar ve Anlamları
ISBN: 978-605-327-833-7, Türkçe, 2019, 127 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
18.50 TL
16.65 TL+KDV
% 10
Müzakere
ISBN: 978-605-922-196-2, Türkçe, 2019, 272 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
25.00 TL
22.50 TL+KDV
% 30
İnovasyon ve Pazarlama
ISBN: 978-605-219-830-8, Türkçe, 2019, 256 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
17.50 TL+KDV
% 10
Sinirbilim ve Nöropazarlama Perspektifi
ISBN: 978-605-242-269-4, Türkçe, 2018, 138 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
19.50 TL
17.55 TL+KDV
% 15
Rekabetçi Değişim Modeli
ISBN: 978-605-241-458-3, Türkçe, 2018, 106 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
26.00 TL
22.10 TL+KDV
% 10
Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama
ISBN: 978-605-327-651-7, Türkçe, 2018, 320 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
32.50 TL
29.25 TL+KDV
% 10
Tutundurma Karması
ISBN: 978-605-327-665-4, Türkçe, 2018, 96 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
16.20 TL
14.58 TL+KDV
% 10
Yönetim Ve Pazarlama Alanlarında Seçme Konular
ISBN: 978-605-344-738-2, Türkçe, 2018, 291 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
25.20 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.