Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

Halkla İlişkiler Perspektifinden Güncel Pazarlama Yaklaşımları
ISBN: 978-605-320-155-7, Türkçe, 2015, 238 sayfa, (13x21 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:E. Pelin BAYTEKİN
  • Liste Fiyatı : 25.00 TL
  • 21.25 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 15
  • İndirimli Fiyatı :21.25 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Nobel Yayın Dağıtım
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Pazarlama neredeyse insanlık tarihinin başlangıcından bu yana söz konusu olan bir kavramdır. Zaman içerisinde küreselleşme, beraberinde oluşan rekabet olgusu, bilgi iletişim teknolojilerinde ve tüketicilerde meydana gelen değişimler pazarlamanın da bir evrim içerisine girmesini beraberinde getirmiştir. Son yıllarda ilişkisel pazarlama, veri tabanlı pazarlama, niş pazarlama, nöropazarlama, pazarlama amaçlı ağızdan ağıza iletişim, amaca yönelik pazarlama, sosyal pazarlama, doğrudan pazarlama, deneyimsel pazarlama ve etkinlik pazarlaması sıkça ele alınan pazarlama yaklaşımları olarak karşımıza çıkmaktadır.

Kökeni çok eskilere dayanan bir kavram olan halkla ilişkiler ise planlı, karşılıklı etkileşime dayalı, ilişki yönetimini temel alan, uzun soluklu çabalar bütünü olarak tanımlanmaktadır. Yaklaşık 500'e yakın tanımı olan halkla ilişkiler ile pazarlama arasında nasıl bir ilişki olduğu uzun yıllardan beri tartışılmaktadır. Literatür incelendiğinde, iki disiplin arasındaki bağ ile ilgili farklı yaklaşımlar olduğu görülmektedir. Fakat özellikle bütünleşik pazarlama iletişimi ile birlikte, pazarlama ve halkla ilişkilerin eşit işlevlere sahip yapılar olduğunu kabul eden yaklaşımların varlığı dikkatleri çekmeye başlamakta; bu bakış açısına sahip olanlar, günümüz rekabetçi ortamında iki disiplinin ayrı bir biçimde hareket etmesinin, ayrı plan ve programlara sahip olmasının mümkün olmadığını dile getirmekte ve bütünleşik bakış açısını tercih etmektedirler.

Bu çerçevede çalışma içerisinde, güncel pazarlama yaklaşımları irdelenmeye çalışılmış, halkla ilişkilerin pazarlama ve güncel pazarlama yaklaşımlarıyla ilişkisi ele alınmıştır. 
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
10.63 TL 21 TL
7.08 TL 21 TL
5.31 TL 21 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 20
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Yaratıcılık ve Yenilik
ISBN: 978-605-201-291-8, Türkçe, 2019, 280 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
25.00 TL
20.00 TL+KDV
% 20
Halkla İlişkiler
ISBN: 978-605-201-279-6, Türkçe, 2018, 234 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
29.00 TL
23.20 TL+KDV
% 1
Dijital Racon
ISBN: 978-605-173-487-3, Türkçe, 2018, 200 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
19.80 TL+KDV
% 10
İletişim Bence
ISBN: 978-975-103-907-1, Türkçe, 2018, 424 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
28.00 TL
25.20 TL+KDV
% 15
Halkla İlişkiler Uygulaması - The Practice Of Public Relations
ISBN: 978-605-320-303-2, Çeviri: Seda ÇAKAR MENGÜ (12. basımdan çeviri), Türkçe, 2016, 446 sayfa, (20x25 cm2), 1. hamur kağıt.
45.00 TL
38.25 TL+KDV
% 10
Halkla İlişkiler Dersleri
ISBN: 978-605-344-642-2, Türkçe, 2018, 405 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
37.00 TL
33.30 TL+KDV
% 5
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya
ISBN: 978-975-353-490-1, Türkçe, 2017, 258 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 1
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi
ISBN: 978-975-247-534-2, Türkçe, 2017, 416 sayfa, (14x21 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
27.72 TL+KDV
% 1
İletişim ve Kültür
ISBN: 978-975-247-531-1, Türkçe, 2017, 224 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
19.80 TL+KDV
% 30
Etkileşim Ritüelleri
ISBN: 978-605-943-614-4, Çeviri: Adem BÖLÜKBAŞI, Türkçe, 2017, 302 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
32.40 TL
22.68 TL+KDV
% 5
Araştırma Yöntemleri Ve Uygulamaları
ISBN: 978-975-353-466-6, Türkçe, 2017, 312 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 26
Stratejik Halkla İlişkiler Ve Uygulamaları
ISBN: 978-605-320-194-6, Türkçe, 2017, 312 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00 TL
22.10 TL+KDV
% 5
Dijital Etkinlik Yönetimi
ISBN: 978-975-353-452-9, Türkçe, 2017, 192 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
29.00 TL
27.55 TL+KDV
% 1
İletişim Bilimine Giriş
ISBN: 978-605-983-198-7, Türkçe, 2017, 144 sayfa, (19x24 cm2), 1. hamur kağıt.
28.00 TL
27.72 TL+KDV
% 15
Bu Toprakların İletişim Tarihi
ISBN: 978-605-320-558-6, Türkçe, 2016, 424 sayfa, (17x24 cm2), kitap kağıdı.
40.00 TL
34.00 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.