0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

İnovasyon ve Pazarlama
İnovasyon ve Pazarlama
ISBN: 978-605-219-830-8, Türkçe, 2019, 256 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Gazanfer BALABAN
  • Liste Fiyatı : 25.00
  • 17.50
  • Ürün İndirim Oranı :% 30
  • İndirimli Fiyatı :17.50
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Eftalya Kitap
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

İnovasyon hem yaratıcı fikirlerden ticari fayda yaratma sürecine, hem de bu sürecin sonunda ortaya çıkan yeni ürünler, hizmetler ve iş modellerinin toplamına verilen bir addır. Yani aynı kelime hem gerçekleştirilen süreci, hem de bu sürecin ürünlerini adlandırılmak da kullanılmaktadır. İnovasyon dünya iş liderlerinin gündeminin de en üst sırasına oturmuştur. İnovasyon süreci iki aşamadan oluşur: Birinci aşama, yeni ve yaratıcı fikrin ortaya çıkmasıdır.

İkinci aşama ise yaratıcı fikri yaşama geçirmek, yani ürüne, hizmete ve sürece yansıtarak işletmeye kâr olarak dönmesini sağlamaktır. İnovasyon yaratıcılıktan sonra gelen bir süreçtir. Yaratıcılık bakımından ne kadar güçlüyseniz inovasyon bakımından da o kadar güçlü olabilirsiniz. Yaratıcılık, inovasyonun hammaddesidir. İnovasyon yolculuğuna keşifle başlanır.

İcat ile devam eder. Keşif icada dönüşürse insanlık için yararlı hale gelir. İnovasyon, fikrin pazarlanabilir hale dönüşmesi ve ticari hale gelmiş yenilik şeklinde de tanımlanmaktadır.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
8.75 TL 18 TL
5.83 TL 18 TL
4.38 TL 18 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Hava Taşımacılığı Yönetiminin Temelleri
ISBN: 978-625-439-048-7, Türkçe, 2020, 724 sayfa, (17x24 cm2), 1. hamur kağıt.
70.00
59.50+KDV
% 10
Zaman Serileri Analizi ile Türkiye Tavuk Yumurtası Sektörü Üretim ve İhracat Tahmini
ISBN:978-625-7588-55-3, Türkçe, 2021, 97 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
22.00
19.80+KDV
% 10
İşletme İktisat ve Yönetim Alanında Güncel Eğilimler
ISBN: 978-625-7210-98-0, Türkçe, 2021, 264 sayfa, (16,x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
38.00
34.20+KDV
% 15
Üretim Yönetiminde Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri
ISBN: 978-625-4390-67-8, Türkçe, 2021, 560 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
58.00
49.30+KDV
% 1
Satış Akademisi
ISBN: 978-605-204-884-9, Türkçe, Mayıs 2019, 272 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
32.00
31.68+KDV
% 1
Sağlık Sektörü Satış El Kitabı
ISBN: 978-605-204-883-2, Türkçe, Mayıs 2019, 112 Sayfa (12x18 cm), kitap kapağı
21.50
21.29+KDV
% 1
Satış Bilgeliği
ISBN: 978-605-204-885-6, Türkçe, Mayıs 2019, 232 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
32.00
31.68+KDV
% 14
Postmodern Pazarlama
ISBN: 978-605-9594-60-8, Türkçe, Mayıs 2019, 176 Sayfa (16,5x24 cm), 70 gr. Holmen Lüks Kitap Kağıdı.
48.00
41.28+KDV
% 10
MAHALLİ İDARELER (A.ULUSOY) 11.BASKI
ISBN: 978-975-025-324-9 , 528 sayfa, Mayıs 2019, (16x24 cm2), 1. Hamur Kağıdı
57.90
52.11+KDV
% 15
Pazarlamada Güncel Gelişmeler
ISBN: 978-605-792-882-5, Türkçe, 2019, 632 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
56.00
47.60+KDV
% 10
Perakendecilikte Performans Ölçümü
ISBN: 978-605-242-354-7, Türkçe, 2019, 132 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
35.00
31.50+KDV
% 10
Pazarlamada Sayılar ve Anlamları
ISBN: 978-605-327-833-7, Türkçe, 2019, 127 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
27.50
24.75+KDV
% 10
Müzakere
ISBN: 978-605-922-196-2, Türkçe, 2019, 272 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
25.00
22.50+KDV
% 10
Sinirbilim ve Nöropazarlama Perspektifi
ISBN: 978-605-242-269-4, Türkçe, 2018, 138 sayfa, (14x20 cm2), 1. hamur kağıt.
19.50
17.55+KDV