0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Marka ve Marka Stratejileri
Marka ve Marka Stratejileri
ISBN: 978-605-352-655-1, Türkçe, 2013, 129 sayfa, (16x23 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Tarık Zeki ŞAHİM
    Kenan Mehmet EKİCİ
  • Liste Fiyatı : 11,00
  • 11,00
  • Ürün İndirim Oranı :
  • İndirimli Fiyatı :11,00
  • Yayınevi :Yargı Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Stokta kalmamıştır!

İnsanlar, sadece yakın geçmişlerinden itibaren değil, çok uzun zamanlardan beri ürün ve hizmetlerini farklılaştırmaktadırlar. İnsanlar, bir eşyayı beğenirlerse bunun için kimi öveceklerini, gelecekte bu ürünü nereden temin edebileceklerini veya bir problemle karşı karşıya kaldıklarında bu hatadan kimi sorumlu tutacaklarını bilmek amacıyla, eşyaların ya da duvarların üzerlerine bir takım işaretler koymuşlardır. Araştırmacılar tarafından yapılan kazılarda Güney Fransa’daki Lascaux Mağaralarının duvarlarında M.Ö. 15 binlere kadar dayandığına inanılan aitlik göstergesinin bir şekli olan çok sayıda el izleri bulunmuştur. Mısırlılar, Yunanlılar, Romalılar ve Çinliler gibi eski medeniyetler de sahiplik ve kaliteyi belirtmek için çanak, çömlek ve diğer eşyaların üzerlerine aitliği belirten semboller/mühürler koymuşlardır. Antik çağlarda sembolik ve dekoratif figürler krallar, imparatorlar ve hükümetler tarafından güç ve otoriteyi ilan etmek için amblemler şeklinde ürünlerinde kullanılmışlardır. Japonlar krizantemi, Romalılar kartalı, Fransızlar ise aslanı sembol olarak kullanmışlardır.

Tüketiciyi ve tüketicinin satın alma karar sürecini etkileyen ve şekillendiren, özellikle somut ürünleri birbirinden ayıran markadır. Pazarlama ve reklam faaliyetlerinin odak noktası olan marka, insanoğlunun kendisini diğer kişilerden farklı hatta üstün kılabilmek için harcadığı enerjinin bir simgesi olarak düşünülebilir. Markalar bağlı oldukları işletmeyi ve ürünlerini temsil ederler ve belli bir marka imajını yansıtırlar. Bir marka sadece logo veya isim olmanın da ötesinde işletme ve ürünleri hakkında tüketicinin taşıdığı duygu ve düşüncelerin ifade edilmesi ve aktarılmasıdır. Ürünün şekli, yapısı, ambalajı dışında; tüketicinin malı algılama biçimi, zihninde nasıl konumlandırdığı marka kavramının içinde yer almaktadır. Ürün üzerinde bu kadar önemli bir etkiye sahip olan markanın, başarılı olabilmesi ise marka stratejilerinin oluşturulması ve geliştirilmesine bağlıdır. Bu nedenle bilinçli işletmelerin markaya yatırım yaptıktan sonra, markalaşma sürecini, markalarını koruyacak ve güçlendirecek şekilde yönetmeleri, bunu profesyonel bir şekilde yapmak için ise uzman kişilerle çalışmaları gerekmektedir.
Bu amaçla çalışmanın birinci bölümüne marka kavramının incelenmesiyle başlanmış ve markanın kavramının kuramsal temelleri ele alınmıştır. Daha sonra ikinci bölümde marka kimliği ve marka konumlandırma konuları ele alınırken, üçüncü bölümde marka yayma stratejileri irdelenmiştir. Dördüncü bölümde ise marka yönetimi ve marka geliştirme stratejileri konusu geniş bir açıdan değerlendirmeye tabi tutulmuştur.

Kuşkusuz bu akademik çalışmanın oluşturulmasında görünür, görünmez birçok kişinin katkısı bulunmaktadır. Bütün bu çalışmanın özellikle bitirilmesi noktasında düşüncelerinden ve akademik birikimlerinden geniş ölçüde yararlandığımız değerli bilim insanlarına, sayfa düzeni ve dizgi işlerini yapan …………..’na ayrıca teşekkür ediyoruz. Çalışmanın başlangıcından itibaren desteğini esirgemeyen Yrd. Doç. Dr. Alparslan YÜCE ile Öğr. Grv. Kürşad YANGİL beyfendiye ise en derin saygı ve sevgilerimizi sunuyoruz.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart (OOS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
5.5 TL 11 TL
3.67 TL 11 TL
2.75 TL 11 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 10
Kalite Kontrol ve Kalite Güvence Sistemleri
ISBN: 978-975-0288-20-3, 6. basım, Ekim 2023, 368 sayfa, (13x19 cm2), kitap kağıdı.
240,00
216,00
% 20
Teknoloji Nasıl Çalışır
ISBN: 978-625-4491-69-6, Çeviri: Ahmet Fethi YILDIRIM, Türkçe, 2021, 256 sayfa, (20x24 cm2), 1.hamur kağıt. Ciltli
950,00
760,00
% 15
Pazarlama Araştırması ve Analitiği
ISBN: 978-625-433-490-0, Türkçe, 2022, 448 sayfa, (19,5x27,5 cm2), 1. hamur kağıt.
400,00
340,00
% 14
İletişim Müzakere ve Zaman Yönetimi
ISBN: 978-605-9594-89-9, Türkçe, 1. basım, Ocak 2023, 160 sayfa, (15x21 cm2), 70 gr. Enzo krem kitap kağıdı .
235,00
202,10
% 15
Hava Taşımacılığı Yönetiminin Temelleri
ISBN: 978-625-439-048-7, Türkçe, 2020, 724 sayfa, (17x24 cm2), 1. hamur kağıt.
434,00
368,90
% 15
Zaman Serileri Analizi ile Türkiye Tavuk Yumurtası Sektörü Üretim ve İhracat Tahmini
ISBN:978-625-7588-55-3, Türkçe, 2021, 97 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
75,00
63,75
% 10
İşletme İktisat ve Yönetim Alanında Güncel Eğilimler
ISBN: 978-625-7210-98-0, Türkçe, 2021, 264 sayfa, (16,x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
180,00
162,00
% 15
Üretim Yönetiminde Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri
ISBN: 978-625-4390-67-8, Türkçe, 2021, 560 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
364,00
309,40
% 20
Sağlık Sektörü Satış El Kitabı
ISBN: 978-605-204-883-2, Türkçe, Mayıs 2019, 112 Sayfa (12x18 cm), kitap kapağı
66,00
52,80
% 20
Satış Bilgeliği
ISBN: 978-605-204-885-6, Türkçe, Mayıs 2019, 232 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
142,50
114,00
% 14
Postmodern Pazarlama
ISBN: 978-605-9594-60-8, Türkçe, Mayıs 2019, 176 Sayfa (16,5x24 cm), 70 gr. Holmen Lüks Kitap Kağıdı.
380,00
326,80
% 10
MAHALLİ İDARELER (A.ULUSOY) 11.BASKI
ISBN: 978-975-025-324-9 , 528 sayfa, Mayıs 2019, (16x24 cm2), 1. Hamur Kağıdı
395,00
355,50
% 10
Perakendecilikte Performans Ölçümü
ISBN: 978-605-242-354-7, Türkçe, 2019, 132 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
149,25
134,33
% 10
Pazarlamada Sayılar ve Anlamları
ISBN: 978-605-327-833-7, Türkçe, 2019, 127 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
85,00
76,50
% 10
Müzakere
ISBN: 978-605-922-196-2, Türkçe, 2019, 272 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
135,00