Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
  • Yazar:Filiz AYDOĞAN
  • Liste Fiyatı : 28.00 TL
  • 26.60 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 5
  • İndirimli Fiyatı :26.60 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Der Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Serbest zaman (leisure), zamanın boş kalışı ya da düzenli çalışmadan arta kalan zaman değil, çok çalışmanın ve işyerinde geçirilen zamanın dışında kalan zamandır. Boş zaman (free time) ise, kazanç getiren çalışma bağlamı dışındaki diğer etkinlikler kadar, serbest zamanı da içerir. Bireyin sağlığı ve yaşamı için gerekli olan yemek, uyumak gibi kişisel gereksinimleri, ailesi, toplumu ve ülkesiyle ilgili yükümlülüklerin hepsi boş zamanda yerine getirilir. Serbest zaman ise bu yükümlülüklerin dışında, yalnızca bireyin kendisi için, kendisi adına yaptığı etkinlikleri içine alan zamandır.

Yüzyıllarca, çalişan kesimlerden esirgenen serbest zaman, modern dönemde herkesin etkinliğidir. Günümüzde kapitalizm, gerek büroda gerek fabrikada olsun çalışan kitlelere serbest zaman sağlamaktadır. Ama bu serbest zaman, kapitalizmin sıkıcı çalışma koşullarını yasallaştıran, sistemin etkinliğini sürdürebilmesi için çalışanların sisteme uysalca uymalarını sağlayan tüketici kültürü biçiminde sağlanmakta, böylece serbest zamanda yapılan etkinlikler de kapitalist pazarın genişlik alanına doğru girmektedir. Öte yandan, günümüzde maddi ve manevi değerlerin üretimi, aile, din kurumları, çalışma yaşamı gibi kurumları da aşacak bir biçimde yeni kurumlarla, bu çalışmanın da konusunu içeren  medya tarafından yapılmaktadır. Bu durumda da, modern dönemde serbest zaman deneyimi, insanın kendisinin olmaktan çıkarak paketlenmiş deneyimlerin tüketimine dönüşmektedir.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
13.3 TL 27 TL
8.87 TL 27 TL
6.65 TL 27 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
25.00 TL
21.25 TL+KDV
% 5
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
28.50 TL+KDV
% 15
Maksimum Korunma
ISBN: 978-975-052-632-9, Türkçe, 2019, 208 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
25.46 TL
21.64 TL+KDV
% 1
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
22.00 TL
21.78 TL+KDV
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
18.00 TL
15.30 TL+KDV
% 10
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
20.70 TL+KDV
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
69.50 TL
62.55 TL+KDV
% 1
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.00 TL
12.87 TL+KDV
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00 TL
31.50 TL+KDV
% 1
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Reklam Teorileri
ISBN: 978-605-678-511-5, Türkçe, 2017, 424 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
32.41 TL
32.09 TL+KDV
% 10
Rubikon
ISBN: 978-975-103-829-6, Türkçe, 2017, 240 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
18.00 TL+KDV
% 22
Güzel ise Evet
ISBN: 978-605-020-573-2, Türkçe, 2017, 288 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
22.50 TL
17.55 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.