Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
   
 
 
 
 
     

Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Zafer ÖZDEMİR
  • Liste Fiyatı : 30.00 TL
  • 28.50 TL
  • Ürün İndirim Oranı :% 5
  • İndirimli Fiyatı :28.50 TL
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Der Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet

Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye’de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.

Elinizdeki bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerindeki etkisini ölçmektedir. Reklamların neden ve hangi özelliklerinden dolayı beğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır.

Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur. İletişim bilimleri alanında çalışma yapan öğrenci ve araştırmacılara önemli bir referans kaynağı olacak bu eserin alana katkı sağlaması dileğiyle.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
14.25 TL 29 TL
9.5 TL 29 TL
7.13 TL 29 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

Ad Soyad:
Mail Adresiniz :
Yorum :
Güvenlik Resmi :
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
YORUMLARA GÖZ ATIN
Ürüne ait yorum kaydı bulunamadı!
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
25.00 TL
21.25 TL+KDV
% 5
Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
28.00 TL
26.60 TL+KDV
% 15
Maksimum Korunma
ISBN: 978-975-052-632-9, Türkçe, 2019, 208 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
25.46 TL
21.64 TL+KDV
% 1
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
22.00 TL
21.78 TL+KDV
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
18.00 TL
15.30 TL+KDV
% 10
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
20.70 TL+KDV
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
69.50 TL
62.55 TL+KDV
% 1
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.00 TL
12.87 TL+KDV
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00 TL
31.50 TL+KDV
% 1
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Reklam Teorileri
ISBN: 978-605-678-511-5, Türkçe, 2017, 424 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
32.41 TL
32.09 TL+KDV
% 10
Rubikon
ISBN: 978-975-103-829-6, Türkçe, 2017, 240 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
18.00 TL+KDV
% 22
Güzel ise Evet
ISBN: 978-605-020-573-2, Türkçe, 2017, 288 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
22.50 TL
17.55 TL+KDV


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.