0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Müşteri İlişkileri Eğitimi
Müşteri İlişkileri Eğitimi
ISBN: 978-975-6797-10-5, Türkçe, 4. basım, 2014, 240 sayfa, (15x21 cm2), 70 gr Enzo kağıt
  • Yazar:Erdoğan TAŞKIN (Prof.Dr.)
  • Liste Fiyatı : 405,00
  • 348,30
  • Ürün İndirim Oranı : % 14
  • İndirimli Fiyatı :348,30
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Papatya Bilim Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
  
  
Müşteri ilişkileri denildiği zaman sadece işletmenin bir çalışanı ile bir müşterisi arasındaki ilişkiler anlaşılmamalıdır. Müşterilerin beklentileri, istekleri ve arzuları artmış olduğu için müşteri ilişkileri, temel olarak işletme ve organizasyonun bütününü ilgilendirir. Bu bakımdan müşteri ilişkilerine sıradışı bir özen gösterilmesi gerekmektedir. Yoğun rekabet koşullarında müşterilerine gereken özeni göstermeyen ve onlara uzak kalan işletmeler başarısız olmuştur. Bu nedenle, gerek iç gerekse dış müşterilerin beklentilerinin ötesinde kaliteli hizmet sunulması zorunlu olmuştur.
   
İşletme, bütün çalışanları ve yöneticileri ile bir futbol takımı veya bir orkestra gibi uyumlu, birbirlerine güven duyarak, etkili iletişim kurarak, duygu ortaklığı yaratarak çalışmalıdır. Bunun için her işletme gereken olumlu kültür ortamını geliştirmeli ve müşteri ilişkilerinde fark yaratmalıdır. Böyle bir işletme ortamında, müşteri odaklı bakış açısı için bütün çalışanların müşterilerini dikkatle dinlemesi ve müşteri şikayetlerini doğru değerlendirmesi zorunludur.
  
Sadık veya taraftar müşterilerinin sayısını artırmak isteyen bir kurum, kalite kavramını anlamalı ve tepe yönetimden başlayarak organizasyonun bütün kademelerinde kaliteli hizmet ve yüzde yüz kaliteli üretim yapmak için inanç yaratmalı ve sürekli iyileştirmeyi benimseyen toplam kalite ruhunu geliştirmelidir.
   
Türkiye'de durum nasıl? Ülkemizde de kaliteye verilen önem hızla artmaktadır. Bunun için müşteri ilişkileri yönetimi müşteri ilişkileri stratejisinin biçimlendirilmesi, görüş, görev, amaçlar ve hedefler müşteriye yönelik olarak belirlenerek uygulanmaktadır.
   
Müşteri ilişkileri ve işletmenin başarısı için çalışanların tutarlı yönetimi ve liderlik kadar müşteri ilişkilerinin yönetimine uygun etkin organizasyon yapılarının kurulmasına da ihtiyaç vardır.
  
Müşterilere göre kurulan ve işletmenin konusuna uygun organizasyon yapıları verimlilik artırmakta ve kazanç sağlamaktadır. Günümüzde bu organizasyon yapıları arasına sanal organizasyonlar da eklenmektedir.
  
Çağdaş pazarlama anlayışında müşterilere sadece satış yapmayı düşünmek yerine, müşteriyi odak kabul ederek müşteriye sunulan değerin düşünülmesi, müşteri maliyetleri, müşterinin ürüne rahat ulaşması ve müşterilerle uzun vadeli bütünleşmiş iletişim konuları ön plana geçmiştir. İlişki pazarlaması, müşteri veri tabanı oluşturma ve doğrudan pazarlama piyasa koşullarına karşı koymak için zorunlu yeni pazarlama anlayışları olmuştur.
  
Belirsizlik koşulları altında, dış çevredeki değişime karşı koymak ve piyasadaki karışıkların üstesinden gelmek için müşteri ilişkileri eğitimleri ile çalışanların ve yöneticilerin tavır ve davranışlarının geliştirilmesi gereklidir. Müşteri ilişkileri eğitimlerinin yapılmasına maliyet değil yatırım olarak bakılmalıdır. En yeni eğitim yöntemleri ve planlı eğitimler ile çalışanlar geliştirilir. İşletmenin performansı yükseltilir.
   
Müşteri ilişkilerinin yönetimi konusu, İkinci Dünya Savaşı sonrası ve özellikle son yıllardan başlayarak iş dünyasında daha fazla gündeme gelmeye başlamıştır. Teknoloji ve otomasyonun yeni gelişmeye başladığı dönemlerde müşterinin öneminin azalacağı düşünülmüş ancak tam tersine müşteri ilişkileri ile müşterileri memnun edecek fırsatların bulunması, müşterileri anlamak, müşteri veya tüketicileri korumak ve geleceği tahmin etmek konuları çok daha önemli bir noktaya gelmiştir. Teknoloji ve modern bilgi işlem yatırımlarının doğru kullanılması üretim, hizmet ve kalite ilişkisini geliştirmiştir.
   
Türkiye ve dünyada, geleceğin kamu ve özel kesim yöneticileri müşterilerin karmaşık taleplerini olumlu olarak karşılayacak, iyi eğitimli, kültürlü, deneyimli, sürekli okuyarak ve öğrenerek, kendisini ve çalışanlarını geliştiren "kaliteli" yöneticiler olmak zorundadır. - Prof. Dr. Erdoğan TAŞKIN
  
   Müşteri İlişkilerinde Kalite
   Müşteri İlişkilerinin Yönetimi
   Müşterilere Göre Organizasyon
   Müşterilere Yönelik Pazarlama
   Müşteri İlişkileri Eğitimi
   Müşteri İlişkilerinde Yeni Gelişmeler
   Sonuç ve Değerlendirme
  

 

Türkiye İş Bankası - Maximum Kart (OOS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
174.15 TL 348 TL
116.1 TL 348 TL
87.08 TL 348 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 10
Kalite Kontrol ve Kalite Güvence Sistemleri
ISBN: 978-975-0288-20-3, 6. basım, Ekim 2023, 368 sayfa, (13x19 cm2), kitap kağıdı.
240,00
216,00
% 20
Teknoloji Nasıl Çalışır
ISBN: 978-625-4491-69-6, Çeviri: Ahmet Fethi YILDIRIM, Türkçe, 2021, 256 sayfa, (20x24 cm2), 1.hamur kağıt. Ciltli
1.100,00
880,00
% 15
Pazarlama Araştırması ve Analitiği
ISBN: 978-625-433-490-0, Türkçe, 2022, 448 sayfa, (19,5x27,5 cm2), 1. hamur kağıt.
500,00
425,00
% 14
İletişim Müzakere ve Zaman Yönetimi
ISBN: 978-605-9594-89-9, Türkçe, 1. basım, Ocak 2023, 160 sayfa, (15x21 cm2), 70 gr. Enzo krem kitap kağıdı .
235,00
202,10
% 15
Hava Taşımacılığı Yönetiminin Temelleri
ISBN: 978-625-439-048-7, Türkçe, 2020, 724 sayfa, (17x24 cm2), 1. hamur kağıt.
545,00
463,25
% 15
Zaman Serileri Analizi ile Türkiye Tavuk Yumurtası Sektörü Üretim ve İhracat Tahmini
ISBN:978-625-7588-55-3, Türkçe, 2021, 97 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
75,00
63,75
% 10
İşletme İktisat ve Yönetim Alanında Güncel Eğilimler
ISBN: 978-625-7210-98-0, Türkçe, 2021, 264 sayfa, (16,x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
235,00
211,50
% 15
Üretim Yönetiminde Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri
ISBN: 978-625-4390-67-8, Türkçe, 2021, 560 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
455,00
386,75
% 20
Sağlık Sektörü Satış El Kitabı
ISBN: 978-605-204-883-2, Türkçe, Mayıs 2019, 112 Sayfa (12x18 cm), kitap kapağı
66,00
52,80
% 20
Satış Bilgeliği
ISBN: 978-605-204-885-6, Türkçe, Mayıs 2019, 232 Sayfa (13,5x21 cm), kitap kapağı
142,50
114,00
% 14
Postmodern Pazarlama
ISBN: 978-605-9594-60-8, Türkçe, Mayıs 2019, 176 Sayfa (16,5x24 cm), 70 gr. Holmen Lüks Kitap Kağıdı.
380,00
326,80
% 10
MAHALLİ İDARELER (A.ULUSOY) 11.BASKI
ISBN: 978-975-025-324-9 , 528 sayfa, Mayıs 2019, (16x24 cm2), 1. Hamur Kağıdı
395,00
355,50
% 10
Perakendecilikte Performans Ölçümü
ISBN: 978-605-242-354-7, Türkçe, 2019, 132 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
149,25
134,33
% 10
Pazarlamada Sayılar ve Anlamları
ISBN: 978-605-327-833-7, Türkçe, 2019, 127 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
120,00
108,00
% 10
Müzakere
ISBN: 978-605-922-196-2, Türkçe, 2019, 272 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
135,00