0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Türkiye'de İletişim Sosyolojisinin Kaynakları
Türkiye'de İletişim Sosyolojisinin Kaynakları
ISBN: 978-605-578-270-2, Türkçe, 2011, 168 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
  • Yazar:Serdar ÖZTÜRK (Dr. )
  • Liste Fiyatı : 95,00
  • 85,50
  • Ürün İndirim Oranı : % 10
  • İndirimli Fiyatı :85,50
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Siyasal Kitabevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Adet
Batı'da iletişim sosyolojisiyle ilgili çalışmalar, alan dışından kimseler tarafından başlatılmıştır.

Propaganda, sinemanın etkileri, basımcılığın ve basının toplumsal değişim, dayanışma ve çatışmadaki yeri gibi konular üzerine yapılan incelemeler iletişim sosyolojisinin temellerini hazırlamıştır. İletişim alanının yavaş yavaş bilimselleşmeye başlamasıyla birlikte özgün katkılar artmıştır. Bu çerçeveden hareket edildiğinde Türkiye'de iletişimin gelişimini sosyolojik olarak anlamak için sadece iletişim disiplini içerisinden üretilen eserlerin yetmeyeceği anlaşılır. Değişik disiplinler içerisindeki bilim insanlarının çalışmalarını farklı okumak, iletişim alanının mekanik ve pozitivist bir çerçeveden kurtulmasına; daha tarihsel, daha antropolojik ve etimolojik anlamına uygun bir içeriğe kavuşturulmasına katkı sağlayabilir. Bu çalışma, İdris Küçükömer ve Behice Boran'ın çalışmalarını iletişim sosyolojisi merkezli bir okumaya tabi tutarak, Türkiye'de iletişimin gelişimini anlamaya çalışmaktadır.
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart (OOS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
42.75 TL 86 TL
28.5 TL 86 TL
21.38 TL 86 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 5
Eleştirel Perspektiften Platform Çalışmaları
ISBN: 978-605-2473-72-6, Türkçe, 2022, 228 sayfa, (15x21), 1. hamur kağıt.
144,00
136,80
% 5
Eleştirel Perspektiften Platform Çalışmaları 2
ISBN: 978-605-2474-82-2, Türkçe, 2024, 240 sayfa, (16.5x23.5), 1. hamur kağıt.
190,00
180,50
% 10
Halkla İlişkilerin Dijital Kodları
Halkla İlişkilerin Dijital Kodları
195,00
175,50
% 20
Toyota Ruhu
ISBN: 978-605-9248-26-6, Türkçe, 2017, 204 sayfa, (13,5x19,5cm2), kitap kağıdı.
365,00
292,00
% 10
İletişim ve Medya
ISBN: 978-625-7405-21-8, Türkçe, 2021, 404 sayfa, (13,5x21 cm2), kitap kağıdı.
189,00
170,10
% 10
Geçmişten Günümüze Halkla İlişkiler
ISBN: 978-625-7667-93-7, Türkçe, 2021, 130, sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
90,00
81,00
% 10
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü
ISBN: 978-625-7316-44-6, Türkçe, 2021, 472 sayfa, (13,5x21 cm2), 1. hamur kağıt.
275,00
247,50
% 15
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
ISBN: 978-605-1336-75-6, Türkçe, 2021, 268 sayfa, (16x23,5 cm2), 1. hamur kağıt.
182,00
154,70
% 15
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Yaratıcılık ve Yenilik
ISBN: 978-605-201-291-8, Türkçe, 2019, 280 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
273,00
232,05
% 15
Halkla İlişkiler
ISBN: 978-605-201-279-6, Türkçe, 2018, 234 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
350,00
297,50
% 10
Dijital Racon
ISBN: 978-605-173-487-3, Türkçe, 2018, 200 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
70,85
63,77
% 10
İletişim Bence
ISBN: 978-975-103-907-1, Türkçe, 2018, 424 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
137,00
123,30
% 15
Halkla İlişkiler Uygulaması - The Practice Of Public Relations
ISBN: 978-605-320-303-2, Çeviri: Seda ÇAKAR MENGÜ (12. basımdan çeviri), Türkçe, 2016, 446 sayfa, (20x25 cm2), 1. hamur kağıt.
364,00
309,40
% 15
Halkla İlişkiler Dersleri
ISBN: 978-605-344-642-2, Türkçe, 2018, 405 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
200,00
170,00
% 10
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya
ISBN: 978-975-353-490-1, Türkçe, 2017, 258 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
225,00
202,50