0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

İletişim Olarak Reklamcılık
İletişim Olarak Reklamcılık
İletişim Olarak Reklamcılık
  • Yazar:Nurdan Öncel TAŞKIRAN
  • Liste Fiyatı : 16,00
  • 14,40
  • Ürün İndirim Oranı : % 10
  • İndirimli Fiyatı :14,40
    KAZANCINIZ :
  • Yayınevi :Beta Basım Yayın
  • Stok Durumu :
Satış Dışı
Stokta kalmamıştır!


İletişimin farklı yönleri üzerine yazılmış olan bu kitap serisi sayısı gittikçe artan öğrencilerin, bu konuyu ilk kez görecek olan öğrencilerin ihtiyacını karşılamak üzere tasarlanmıştır. Deneyimli öğretmenler veya okutmanlardan oluşan yazar kadrosunun amacı ileri düzeydeki öğrenciye verilebilecek geniş araştırma kapsamıyla, konuya yeni başlayan öğrencinin çalışmaya başlayabilmek için ihtiyacı olan bilgi arasındaki boşluğunu kapatmaktır. Muhtemelen iletişimin en karakteristik özelliği çeşitli olmasıdır: dil aracılığıyla kitle iletişim araçları ve popüler kültürden, bireysel ve sosyal davranışa kadar geniş bir alana yayılır, fakat bu çeşitlilikteki bağlantıları ve birleştirici noktaları tanımlar. Bu seri kitaplar konusunun yapısını yansıtmaktadır. Bazı kitaplar geniş çapta konu malzemesine uygulanabilecek çalışma yöntemlerini ve kuramları oturtmaya çalışan genel temel çalışmaları, diğerleri de bu kuramları ve yöntemleri tek bir ana temaya uygulamaya çalışan kitapları oluşturacaklardır. Daha genel olanlar birbiriyle ne kadar bağlantılıysa, bu tema merkezli kitaplar da birbirleriye o kadar ilişkili olacaktır. Reklâmcılık, haber veya dil gibi tek bir tema ancak bu çeşitli konuyu oluşturan diğer tüm temalarla ilişkilendirildiği veya farklılaştığı zaman iletişim örneği olarak anlaşılabilir. O zaman dizi kitapların birbirleriyle yakından ilintili iki temel hedefi var: ilki, iletişimi kuramlar yardımıyla açıklamaya çalışan çağdaş araştırmaların en önemli sonuçlarını okurlara sunmak. İkincisi, okuru günlük iletişim yaşamlarına doğrudan uygulayabilecekleri uygun çalışma ve araştırma yöntemleriyle donatmak. Okurlar bu kitaplardan yararlanarak daha iyi yazılar yazabiliyor, daha iyi projeler geliştirip sınavlarını verebiliyorlarsa beni çok bahtiyar edecektir; ama iletişimin toplumsal yaşamımızı nasıl biçimlendirip bilgilendirdiğine, sanayi toplumunu nasıl meydana getirip yarattığına dair yeni bir iç görü de kazanırlarsa çok hoşuma gider. İletişim parçalara ayrılması gerektiğinde çok sıklıkla sorgusuz sualsiz kanıksanmaktadır.

Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
7.2 TL 14 TL
4.8 TL 14 TL
3.6 TL 14 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Reklam Kampanyaları
ISBN: 978-625-397-720-7, Türkçe, 2023, 356 sayfa, ( 16,5x24 cm2), 1. hamur kağıt.
320,00
272,00
% 15
Postmodern Dönemde İnternet Reklamclığında Şüphecilik
ISBN: 978-625-7401-35-7, Türkçe, 2021, 231, sayfa, (13,5x21 cm2), kitap kağıdı.
225,00
191,25
% 15
REKLAMIN DÜNYASINDA ZAMAN: Bellek, Otantiklik ve Hız Üzerine
ISBN: 978-625-7677-83-7, Türkçe, 2021, 224 sayfa, (13,5x21,5 cm2), 1. hamur kağıt.
205,00
174,25
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-7895-53-0, Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
260,00
221,00
% 10
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
330,00
297,00
% 10
Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
200,00
180,00
% 10
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
285,00
256,50
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
210,00
178,50
% 100
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
0,00
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
239,50
215,55
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
100,00
% 15
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
71,25
60,56
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
135,00
% 15
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
90,00
76,50
Reklam Teorileri
ISBN: 978-605-678-511-5, Türkçe, 2017, 424 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
189,00