0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
0,00
   
 
 
 
 
     

Reklamcılık ve Propaganda
Reklamcılık ve Propaganda
ISBN: 978-605-352-656-8, Türkçe, 2013, 152 sayfa, (16x23 cm2), 1. hamur kağıt.
  • Yazar:Tarık Zeki ŞAHİM
    Kenan Mehmet EKİCİ
  • Liste Fiyatı : 11,00
  • 11,00
  • Ürün İndirim Oranı :
  • İndirimli Fiyatı :11,00
  • Yayınevi :Yargı Yayınevi
  • Stok Durumu :
Satışta
Stokta kalmamıştır!

Reklâmcılar arasında anlatılan bir hikâye vardır:

“Dünyaca ünlü petrol şirketi Shell’in Amerikalı yöneticileri Vatikan’da Papa ile yalnız görüşmek istemişler. Dışardakiler merakla odadan gelen sesleri dinliyorlarmış.

“Kabul ederseniz bir milyar dolar veririz”.

Papa, “Hayır kabul edemem” diyormuş.

Yöneticiler ısrarla teklif bedelini arttırıyorlarmış. 2 milyar dolar...5 milyar dolar.....10 milyar dolar.....

Papa yine de, “İmkansız, olamaz” diye diretiyormuş.

Kapıda tartışmayı dinleyen kardinaller dayanamayarak odaya girip Papaya “Bu paraya ihtiyacımız var, niçin kabul etmiyorsunuz?” dediklerinde Papanın cevabı;

“Amerikalı dostlarımız, bütün kiliselerde okunan dualardan sonra papazlarımızın (Amin) yerine (Shell) demelerini öneriyorlar. Nasıl kabul ederim” olmuş.”

Reklamın iyisi kötüsü olmaz, reklam reklamdır, atasözünü dağarcığımıza kazandıran ticaret erbabı,100 lira kazandığında hemen 80-90 lirasını reklama yatırır. Çünkü reklamın en büyük ve en güçlü silah olduğuna inanır.

Günümüz dünyasının en önemli ve en prestijli mesleklerinden birisi halini alan reklamcılık ticari iletişim sanatı ile ikna etmeye dönüştürmüştür.
 
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart (OOS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
5.5 TL 11 TL
3.67 TL 11 TL
2.75 TL 11 TL
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
% 15
Reklam Kampanyaları
ISBN: 978-625-397-720-7, Türkçe, 2023, 356 sayfa, ( 16,5x24 cm2), 1. hamur kağıt.
245,00
208,25
% 15
Postmodern Dönemde İnternet Reklamclığında Şüphecilik
ISBN: 978-625-7401-35-7, Türkçe, 2021, 231, sayfa, (13,5x21 cm2), kitap kağıdı.
225,00
191,25
% 15
REKLAMIN DÜNYASINDA ZAMAN: Bellek, Otantiklik ve Hız Üzerine
ISBN: 978-625-7677-83-7, Türkçe, 2021, 224 sayfa, (13,5x21,5 cm2), 1. hamur kağıt.
130,00
110,50
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-7895-53-0, Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
168,00
142,80
% 10
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
295,00
265,50
% 10
Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
160,00
144,00
% 10
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
155,00
139,50
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
128,80
109,48
% 15
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
275,00
233,75
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
239,50
215,55
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
100,00
% 15
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
71,25
60,56
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
150,00
135,00
% 15
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
90,00
76,50
Reklam Teorileri
ISBN: 978-605-678-511-5, Türkçe, 2017, 424 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
189,00