0

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
   
 
 
 
 
     

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklam Veren İlişkileri
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklam Veren İlişkileri
ISBN: 9789-94-477-1511, Türkçe, 2007, 204 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
Satış Dışı
Stoğumuzda şu an yoktur.

Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli araçlarından birisi reklamdır. Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajanslarıdır. İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması gerekmektedir. İşte, yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanlarında çalışanların, bu alanların öğrencilerinin ve bu konulara ilgi duyan herkesin faydalanacağı bir çalışma.
 
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
BENZER ÜRÜNLER
% 15
REKLAMIN DÜNYASINDA ZAMAN: Bellek, Otantiklik ve Hız Üzerine
ISBN: 978-625-7677-83-7, Türkçe, 2021, 224 sayfa, (13,5x21,5 cm2), 1. hamur kağıt.
30.00 TL
25.50 TL+KDV
% 15
Medya Okuryazarlığı
ISBN: 978-605-789-553-0 , Türkçe, 1. Basım, Nisan 2019, 240 Sayfa, (16x23,5cm), Kitap Kapağı.
25.00 TL
21.25 TL+KDV
% 5
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
ISBN: 978-975-353-552-6, Türkçe, 2019, 250 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
38.00 TL
36.10 TL+KDV
% 5
Medya ve Serbest Zaman
ISBN: 978-975-353-558-8, Türkçe, 2019, 176 sayfa, (14.5x22 cm2), 3.Hamur kağıdı
35.00 TL
33.25 TL+KDV
% 15
Maksimum Korunma
ISBN: 978-975-052-632-9, Türkçe, 2019, 208 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
33.50 TL
28.48 TL+KDV
% 1
Örneklerle Reklam Ajanslarının Türleri ve Örgütsel Yapıları
ISBN: 978-605-755-736-0, Türkçe, 2019, 160 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
39.00 TL
38.61 TL+KDV
% 15
Bu Kitapta Ürün Yerleştirme Var!
ISBN: 978-605-320-949-2, Türkçe, 2018, 224 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
19.55 TL+KDV
% 10
Televizyon Reklamlarında Etik
ISBN: 978-605-344-751-1, Türkçe, 2018, 182 sayfa, (16x24 cm2), kitap kağıdı.
30.00 TL
27.00 TL+KDV
% 10
Reklam Yönetimi
ISBN: 978-605-242-189-5, Türkçe, 2018, 790 sayfa, (19x24 cm2), kitap kağıdı.
69.50 TL
62.55 TL+KDV
% 1
Reklam Dayatır
ISBN: 978-605-937-818-5, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Online Reklamcılık
ISBN: 978-605-649-816-9, Türkçe, 2015, 140 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
13.00 TL
12.87 TL+KDV
% 10
Reklam Ustaları 2
ISBN: 978-605-232-324-3, Türkçe, 2017, 600 sayfa, (16x24 cm2), 1. hamur kağıt.
35.00 TL
31.50 TL+KDV
% 1
Reklamcılık Kitabı
ISBN: 978-605-952-164-2, Türkçe, 2017, 176 sayfa, (14x20 cm2), kitap kağıdı.
23.00 TL
22.77 TL+KDV
% 1
Reklam Teorileri
ISBN: 978-605-678-511-5, Türkçe, 2017, 424 sayfa, (16x21 cm2), kitap kağıdı.
32.41 TL
32.09 TL+KDV
% 10
Rubikon
ISBN: 978-975-103-829-6, Türkçe, 2017, 240 sayfa, (14x21 cm2), kitap kağıdı.
20.00 TL
18.00 TL+KDV